Edit története: 20 kg-mal mutat kevesebbet a mérleg

2024. július 29. - dr. Farkas Kitti

2020 szeptembere óta követem figyelemmel az Alakorvoslás Programot. Kisfiam megszületése után a programnak köszönhetően sikeresen leadtam 15 kg-ot, amit a terhesség alatt szedtem fel. A Covid miatt szinte alig sportoltam mellette, mivel nem volt még nyitva a konditerem, azért a helyes étrenddel mégis sikerült. Az életmódot mindaddig sikerült is tartanom, amíg apukám 2021 novemberében tragikus hirtelenséggel el nem hunyt. Akkor sajnos “leestem a hintáról”. Külföldön élünk, így valószínűleg emiatt is -a honvágy és szociális háló hiánya- alakul ki sokunkban az evés/nassolás szüksége, mint kompenzáció. Nagyon megviselt az az időszak, elengedtem magam és nem nagyon érdekelt, hogy “jót egyek - jól legyek”. 

nevtelen_terv_masolata_2.png

2023 év végére lettem figyelmes arra, hogy ismét nagyon nem tetszik, amit a tükörben látok. 2024. január 8-án ismét elkezdtem az Alakorvoslás Program szerinti életmódot a súlycsökkentő programmal. A 6 hét Speed után az Easy szakasz szerint étkezem azóta is. Reggelire a Medway Diet Shake-t vagy protein szeletet fogyasztok. Ebéd előtt pedig a sós-karamellás low cal szelet a kedvenc preload-om.

Mára sikerült 20 kg-tól megszabadulni! Ehhez elengedhetetlen volt számomra a heti 3 spinning edzés. A heti 150 perc sport, mozgás szintén fontos eleme a fogyásnak, hogy ne az izmunkat fogyjuk le. Így lesz igazán tartós az eredmény, ha izmot építünk és a zsírból fogyunk. 

nevtelen_terv_7.png

nevtelen_terv_6.png

Most már újra elégedetten nézek tükörbe és nem fogom magam a nyaralás alatt sem kellemetlenül érezni a bőrömben. Sok dicséretet kapok a környezetemtől, nyilván ez is büszkeséggel tölt el. 
Egy másik érdekesség, amire rájöttem, hogy az egészségemre is jó hatással van az életmód. Január óta nem voltam beteg. Oviban dolgozom, ahol napi szinten találkozom mindenféle betegséggel, viszont úgy gondolom, hogy a rendszeres sportnak és az egészséges életmódnak köszönhetően ezek elkerülnek engem.

Dr. Farkas Kitti Facebook csoportjában folyamatosan vannak kihívások, melyek során a napi étrendünket posztolhatjuk, ő pedig szakmai tanácsokkal lát el minket. Ez nekem személy szerint hatalmas motiváció volt, hiszen többszörösen oda kellett figyelnem, hogy mi kerül a tányéromra.

nevtelen_terv_4_2.png

nevtelen_terv_masolata_1_1.png

 

 

 

 

 






 

Két orvos, Dr. Farkas Kitti alapító és Dr. Bajnok Éva endokrinológus szakorvos különböző felépítésű, de azonos koncepciójú online programjai közül mindenki ki tudja választani a neki valót. Ez egy szakszerű program, amely segítséget nyújt azoknak, akiknek az eddigi próbálkozásaik nem voltak sikeresek.

További információ: www.alakorvoslas.hu

A programosok számára saját felületet fejlesztettünk, amelyet belépés után érhetnek el. Itt találják a programjaikat saját vezérlőpulttal, receptkeresővel, edzéstárral és fejlődési naplóval. A programtervezővel könnyedén megtervezhetik, mit szeretnének enni. Szeretnénk, hogy érezze, nálunk minden róla szól. Nem az élete alkalmazkodik a diétájához, hanem a diétája az életéhez. Ehhez pedig minden támogatást megkap tőlünk. Nincs még egy olyan diétás program, ami ezt nyújtja.

Kérdésed van? Írj a hello@alakorvoslas.hu címre. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://alakorvoslas.blog.hu/api/trackback/id/tr5518456483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása