Judit fogyástörténete: "Ez egy könnyedén követhető életforma, nincs lemondás, csak odafigyelés."

2021. december 07. - dr. Farkas Kitti

Judit már elérte a célját az Alakorvoslás Programmal, több, mint 10 kg-tól szabadult meg és ismét 38-as méretű ruhát hord. Mindezt könnyedén, éhezés és szenvedés nélkül érte el.

Az alábbiakban az ő fogyástörténetét ismerhetitek meg.

Baloghné Horváth Judit vagyok, 43 éves pedagógus, 2 gyermek anyukája. Vidéken élek a családommal. Tavaly decemberben ismertem meg az Alakorvoslás Programot, idén pedig bele is vágtam, a Súlycsökkentő programot választottam. A mozgás, az egészséges életmód az életem része lett, igyekszem minden héten 360 percet mozogni. Futok (bármilyen időjárási viszonyok között), tornázom Szalka Andival, biciklizem. Ennél több lehet, de kevesebb nem. Én ezt tűztem ki célul.

img_2596.jpg

A diéta ideje alatt egyáltalán nem éheztem és - leszámítva a gluténérzékenységemet - nem voltam külön koszton a családtól. A férjem a helyi vadásztársaság tagja, számos ehhez fűződő eseményen, programon veszünk részt. Ilyenkor is könnyedén tudok a programnak megfelelő ételt választani, a legutóbbi koronglövészeten a nyárson sült malac volt az ebédem. Szívesen használtam a program receptkeresőjét az ebédek és a vacsorák elkészítésekor, hurkát éppúgy fogyasztottam a a diéta ideje alatt is, mint tésztát vadassal vagy épp babgulyást. Reggelire a MedWay Diet Shake-t fogyasztottam joghurttal vagy kókusztejjel, ebéd és vacsora előtt pedig az alacsony kalóriás szeletek közül valamelyiket. A 4-6 órás keretre is könnyedén oda tudtam figyelni, akárcsak a megfelelő mennyiségű folyadék elfogyasztására.

243937857_4460372124019883_4085456444547462588_n.jpg246704380_4521442077912887_2721293264380943792_n.jpg


 

 

 

 

 

 

 

 

A kilók leadásával egyre jobban éreztem magam a bőrömben. Az októberi megemlékezéskor egy olyan ruhában mondtam az ünnepi beszédet, amelyet régen jött rám utoljára, hiszen M-es méretű. Többen meg is kérdezték, hogy mi a titkom. 

Összességében több, mint 10 kilogrammot adtam le, a célomat elértem, és azóta is a program szerint élek. Odafigyelek az alappillérekre, reggelire gyakran fogyasztom a shake-t, a legújabb kedvencem a sós-karamellás. A vegán földimogyorós és kókuszos-étcsokis szeletből pedig tuti, hogy lapul egy-egy a táskámban.

A kisfiam és a férjem végig mellettem állt a diéta ideje alatt. Az "Alakorvoslás Program résztvevők" zárt csoportban pedig szuper csapatra leltem, mindig kaptam biztatást Kittitől, ami nagyon jól esett. Az Alakorvoslás Programot bátran ajánlom mindenkinek, hiszen ez egy könnyedén követhető életforma, nincs lemondás, csak odafigyelés.

Az Alakorvoslás Program egy egyedülálló fogyókúrás módszer, amelyet dr. Farkas Kitti dolgozott ki. Újszerű megközelítéssel, tudományos háttérrel és különleges, csak a program keretében kapható természetes táplálék kiegészítőkkel segít a fogyásban. Csatlakozz az Alakorvoslás programhoz, tanuld újra, amit a fogyásról tudsz és érd el azt az alakot, amit mindig is szerettél volna.

További információ: https://alakorvoslas.hu/alakorvoslas

Kérdésed van? Írj a hello@alakorvoslas.hu  címre.

A bejegyzés trackback címe:

https://alakorvoslas.blog.hu/api/trackback/id/tr1616776380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása