Diána története: Nagyon boldog vagyok, hogy idén sikerült fogynom 20 kilót

2023. december 05. - dr. Farkas Kitti

Miután kiderült, hogy inzulinrezisztenciám és Hashimotóm van kb 20 évvel ezelőtt sikerült 100 kilóról 85 kilóra fogynom. Örültem a sikernek, ami viszont nem bizonyosult tartósnak. Ahhoz, hogy valamit jól csináljak, értenem kell, mi, miért történik. Ennél a résznél vesztettem el a fonalat és adtam fel mindent. Járhattam orvostól orvosra, senkitől nem kaptam alapos felvilágosítást, majdhogynem csak kellemetlen szemrehányást, hogy bizony fogynom kellene. Felőrlődtem és közben tovább fogyasztottam a csokoládét, amint újra megéreztem a csokoládé ízét, elvesztem. Csokoládé-függő lettem.
Egy nap a mérleg sajnos újra elérte a 100 kg-ot. Éreztem, hogy ennek rossz vége lesz, de nem találtam kiutat, és a csokoládékat továbbra is csak pusztítottam. Még inkább hagytam elfajulni a dolgokat és már a 110 kg-ot is mutatott a mérleg. Korábban a 100 kilónál megijedtem, másodjára az sem ijesztett meg. A 110 viszont igen.

2023 áprilisában jött velem szemben a közösségi médiában az Alakorvoslás Program. Gondoltam, megnézem, hogy vágják hozzám megint, hogy fogynom kell. Hiszen ezt könnyű mondani, mikor munka után már alig élek és a háztartást senki nem vezeti helyettem, esélytelen a mozgás. Azt gondoltam, hogy csak ráérő, "semmi dolguk" nők tudják megtenni rendszeresen. Én minden pillanatban elalszom. Egyre jobban belemélyedtem a programba és egyre jobban kezdte elnyerni a tetszésemet. Hiszen itt elmagyarázzák, hogyan működök, mire, mi van hatással.

_mg_4845_1.jpg
Végül az Endokrin Programot választottam és innentől nem lehetett megállítani. A program, a facebook csoport, a doktornők által feltöltött videók, bejelentkezések hatalmas inspirációt adtak. A Speed szakasz számomra kimaradt. Abbéli félelmemet, hogy rosszul leszek, nem tudtam teljesen levetni magamról. A New Life és az Easy szakasz számomra bevált, de nem tartom kizártnak, hogy a közeljövőben a Speed-nek is nekivágjak. Talán lassabb így a fogyás, de egy tartható, számomra biztos útnak érzem, ahol nem nélkülözök semmit és a csokoládé sem hoz lázba. Akkor sem, ha nekem kínálják, vagy ott van előttem. A Yazio alkalmazás is segítségemre van a kalóriaszámolásban.

A támpontul adott étkezésnek köszönhetően, április és október között szépen, miden erőlködés, nehézség nélkül leadtam kb 12 kilót. Ezután elhatároztam, hogy jöhet a mozgás is, miután megszűnik a hátfájdalmam. Ennek elősegítésére bejelentkeztem egy ismeretlen masszőrhöz a közelben, ahol lakom. És jött a következő inspiráció. A fiatal srác, Dani nagyon ért az emberi test működéséhez, ráadásul abba a konditerembe jár, amit kinéztem magamnak. Ellátott instrukciókkal és ezt figyelembe véve megvettem az első kondi bérletemet. Félelemmel téli szívvel léptem be az első nap, de azóta már az enyémnek is érzem azt a helyet. Heti 3-szor, olykor 4-szer legalább 60 percet eltöltök ott kardió edzéssel egy kis szakirányú figyelemmel segítve. Danit úgy megérintette a történetem, kitartásom, hogy felajánlotta segítségét a célom elérésében. Így már az étkezésem és mozgásom is megvan, amit év elején még nem is reméltem. Amíg jó idő volt, addig a munkahelyemről gyalog jöttem félútig haza, ami 30 perc séta. Jobb helyzetben teljesen hazáig sétáltam, ami 60-65 perc sétát jelentett. Ez volt a kezdet.

Novemberre sikerült lefogynom összesen 20 kilót. 90 kilogrammon áll a mérleg. A változást érzem és látom. Sokkal jobban érzem magam. Ráadásul a "kinőtt" ruhákból újra jó rám néhány, amit nem dobtam korábban ki. Hihetetlen boldog vagyok, de ez még csak az út eleje. Hiszem, hogy tovább tudok menni az úton, hogy elérjem a végső célom, mégpedig azt, hogy 85 kiló legyek (vagy inkább 80) és legalább annyira egészséges, hogy a két problémámra szedett gyógyszerektől meg tudjak válni és a jövőben is tartsam a jó formám.

Két orvos, Dr. Farkas Kitti alapító és Dr. Bajnok Éva endokrinológus szakorvos különböző felépítésű, de azonos koncepciójú online programjai közül mindenki ki tudja választani a neki valót. Ez egy szakszerű program, amely segítséget nyújt azoknak, akiknek az eddigi próbálkozásaik nem voltak sikeresek.

További információ: www.alakorvoslas.hu

A programosok számára saját felületet fejlesztettünk, amelyet belépés után érhetnek el. Itt találják a programjaikat saját vezérlőpulttal, receptkeresővel, edzéstárral és fejlődési naplóval. A programtervezővel könnyedén megtervezhetik, mit szeretnének enni. Szeretnénk, hogy érezze, nálunk minden róla szól. Nem az élete alkalmazkodik a diétájához, hanem a diétája az életéhez. Ehhez pedig minden támogatást megkap tőlünk. Nincs még egy olyan diétás program, ami ezt nyújtja.

Kérdésed van? Írj a hello@alakorvoslas.hu címre. 

A bejegyzés trackback címe:

https://alakorvoslas.blog.hu/api/trackback/id/tr818274281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása