Bori története: A program megváltoztatta az életemet

2020. január 10. - dr. Farkas Kitti

Bori történetét folyamatában is nyomon követhettük, hiszen ő volt az, aki több részes sorozatban tudósított a fogyásáról. Most egy történetbe szerkesztve olvashatod, milyen fantasztikus átalakuláson ment keresztül, és hogyna élte meg. Bori, szívből gratulálok Neked, nagyon büszke vagyok Rád!

Idén 40 éves leszek. Elhatároztam, hogy erre a „minden nő életében vízválasztónak nevezett” kerek születésnapra lefogyok és fittebb leszek. Szerettem volna magamat csinosnak érezni, amire az elmúlt években - sőt évtizedekben - nem volt példa. Az igazat megvallva sosem voltam elégedett önmagammal, az egész eddigi életemet fogyókúrázással, önsanyargatással töltöttem, melyekkel csak ideiglenes kisebb-nagyobb sikereket értem el. Ráadásul mindezt szenvedéssel, lemondásokkal. Az utóbbi években, ha fogytam is pár kilót, nagyon gyorsan visszaszedtem, az a bizonyos "jojó" effektus engem sem kímélt.

_mg_4845.jpg

A 76 kg-omhoz és a 167 cm-es magasasságomhoz nem túl fényes fizikai állapot, folyamatos fáradtság társult. Az előző számadatok és a hízási tendenciám teljesen elkeserítettek. A túlsúlyom a lelki állapotomra is hatással volt. Minden reggel a lift tükrében látottak alapozták meg a hangulatomat, igencsak negatív irányba befolyásolva a kedvemet.

Tudtam, hogy ezen változtatnom kell, de azt még nem, hogyan tegyem.
Ekkor bukkantam rá egy női magazinban az Alakorvoslás Programra. Megnéztem a weboldalt, a blogon elolvastam a sikeres fogyástörténeteket. Tetszett, hogy nem egy egyszerű diétáról van szó, hanem az emberi test élettani működésére vonatkozó megvilágításokról, amelyek állatorvosként különösen érdekelnek. Ezek a magyarázatok számos tévhitemet oszlatták el, melyek közül korábban többről is meg voltam győződve. Ekkor döntöttem úgy, hogy belevágok a programba. Mintegy utolsó esélyként.

Speed szakasszal kezdtem, hogy berobbantsam a fogyásomat. Meg voltam róla győződve a korábbi sikertelen tapasztalataimból kiindulva, hogy ha két hét elteltével nem billen lefelé a mérleg nyelve, biztosan előszedem egy elkeseredett pillanatomban a nutellás üveget a rejtekhelyéről, és onnantól nem lesz visszaút.

Az anyagcserém rendeződésével azonban elkezdtem fogyni, ami a környezetemnek is gyorsan feltűnt. Napi szinten kaptam pozitív, motiváló visszajelzéseket, amelyek arra sarkalltak, hogy folytassam a programot. A következő heteket a Speed és az Easy szakasz előírásai szerint éltem. Korábbi fogyókúrás tapasztalataim után hihetetlen volt számomra, hogy szenvedés nélkül is lehet fogyni. A MedWay Diet termékek és a könnyen elkészíthető – a családom szerint is ízletes – ételeknek köszönhetően nem éheztem a program ideje alatt.

A program alappillérei közül a napi víz- és alvásmennyiség betartása volt nehéz számomra, ezekre mindig tudatosan figyeltem. Sport terén kifejezetten nagy előrelépést tettem az elmúlt hónapokban, amire nagyon büszke vagyok. Napjainkban is rendszeresen tornázok, sétálok és még futni is szoktam. Energikusabb lettem, saját magam is meglepődtem, hogy többszöri sikertelen próbálkozás után az egyetlen káros szenvedélyemtől, a cigarettától is megszabadultam.

A mérleg által mutatott kisebb számok, a bezsebelt bókok és a dicséretek extra erőt adtak a folytatáshoz. Sokat segítettek Kitti videói és a Facebook zárt csoportjának közössége is, a nehezebb időszakokban is éreztem, nem vagyok egyedül.

img_0844.jpgNagyszerű érzés volt, amikor ismét belefértem abba a munkaruhámba, amit a hat évvel ezelőtti méretemre rendeltek a munkahelyemen. Ahogy múlt az idő és az elfogyasztott fánkmennyiség növekedett, úgy kellett először csak a felső, majd már a második gombot is kigombolnom, végül már fel sem bírtam húzni, így kénytelen voltam két általam vett „tehéngatyában" dolgozni. Eddig. Óriási örömmel tölt el, hogy végre felvehetem azokat az évek óta a szekrényben árcédulástól lógó ruhákat, amelyeket a „Majd egyszer belefogyok!“ gondolattal vettem meg. Egyik kollégámtól egy nagyon dögös, széles fekete övet is kaptam ajándékba, rajta egy cédulán a következő mondat állt: „A vékony derekadra".   bfc54232-cd1e-447f-ae49-1fdeb44f96a8_1.JPG

Összesen 12 kg-tól és óriási önbizalomhiánytól szabadultam meg. Bebizonyítottam saját magamnak, hogy sikerül elérnem a kitűzött célomat. Összefoglalva teljesen új irányt vett az életem, köszönhetően az Alakorvoslás Programnak, így a nyári születésnapomat már csinosan és magabiztosan várom. 

Innen indultam:kep_bori.jpg

unnamed_4.jpg

Itt pedig a legfrissebb képen 2020. január (Kuba.) 

bori_2.jpg

Az Alakorvoslás Program egy egyedülálló fogyókúrás módszer, amelyet dr. Farkas Kitti dolgozott ki. Újszerű megközelítéssel, tudományos háttérrel és különleges, csak a program keretében kapható természetes táplálék kiegészítőkkel segít a fogyásban. Csatlakozz az Alakorvoslás programhoz, tanuld újra, amit a fogyásról tudsz és érd el azt az alakot, amit mindig is szerettél volna.

További információ: https://alakorvoslas.hu/alakorvoslas

Kérdésed van? Írj a hello@alakorvoslas.hu  címre.

A bejegyzés trackback címe:

https://alakorvoslas.blog.hu/api/trackback/id/tr5315401904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása