Bori története: Karácsonyra lefogyok 3. rész

Az első összegzés: 10 kilóval kevesebb vagyok!

2019. november 25. - dr. Farkas Kitti

Bori történetét kísérhetjük nyomon, aki úgy döntött, hogy karácsonyig elérni a célját és ezért mindent megtesz. Íme a 3. rész, amelyben az eddig megtett út eredményeit összegzi. Hihetetlen jól néz ki már most! 

Az előző bejegyzéseimben elolvashattátok, milyen sikertelen fogyókúrás múlttal rendelkezem, és azt is, hogyan telt az első két hónapom az Alakorvoslás Programban. Most az elmúlt két hét tapasztalatait szeretném megosztani veletek.

November elején úgy döntöttem, ismét átváltok Speed szakaszra, mert tapasztalataim szerint nagyon jól megdobja a fogyást. Két hét telt el eddig, és még két hetet tervezek. Végeztem egy kis számadást, hogy számokban is lássam a változást amellett, hogy kifejezetten jobban és energikusabban érzem magam. Először is, a legnagyobb örömhír, hogy végre a BMI besorolásom a normál kategóriába esik! Ennek nagyon örültem, mert igazság szerint nem is emlékszem rá, mikor volt ilyen utoljára... Összesen 10 kilót fogytam eddig, a derékbőségem 16 centivel, a csípőm és a karom 5 centivel, a combom 6 centivel lett kisebb. A mellbőség és a mell alatti körfogat is csökkent persze, de nem bánom. Mindig elfelejtjük, hogy a hátunk is benne van a mérésben.bori_3.jpeg


Megfigyeltem még egy nagyon pozitív dolgot: a korábban tapasztaltakkal ellentétben a mérleg nem mutat mást két egymást követő este és reggel (azaz alvás előtt és után). Én ezt annak tudom be, hogy valószínűleg nem raktároz a szervezetem feleslegesen vizet. Ilyet korábban még sosem tapasztaltam, még fogyókúrák alatt sem. Ebből is látszik, hogy ez a módszer nem csak a fogyás szempontjából hasznos, hanem „egészségügyileg“ is rendbe ráz.

A héten kicsit éhesebb voltam, talán a hideg miatt. Általában ilyenkor reggelire nem tejjel, hanem joghurttal eszem a shaket, és teszek bele egy kis chia-magot is. Vacsorára a hét első három napján protein szeletet ettem, ezzel váltottam ki a joghurtos shaket. A többi napon vízzel ittam a shaket vacsora előtt, vagy ha nem voltam otthon, csak közvetlenül vacsoraidőre értem haza, akkor bedobtam útközben egy alacsony kalóriás szeletet. A héten megcsináltam a mustáros sertéssülttet gomba stroganoffal, igazán finom lett. Nekem a gomba volt a köret, a kislányomnak csináltam hozzá tésztát, neki is nagyon ízlett.

Vacsorára általában hideget szoktam enni, legtöbbször saját készítésű fehérjekenyeremet sonkával vagy sajttal, esetleg körözöttel. Kitti kiszámolta a kalória-értékét, így pontosan tudom, hogy mennyit ehetek belőle. Egyébként nagyon laktató, úgyhogy a két szelet bőven elég is.img_0655.jpeg


Az Alakorvoslás Facebook privát csoportjában nem csak Kitti motiváló, szakmai leírásait és a többi programos tapasztalatait, tanácsait szoktam olvasni, hanem az ajándékreceptekből is gyakran válogatok, hogy még változatosabbá tegyem az étkezésem. A csoport támogató hatását az elmúlt két hónapban is éreztem, úgy érzem, egy szuper közösség tagja lettem. Szóval nekem továbbra sem az étkezés okoz nehézséget a programban, mert könnyen elkészíthetőek és ízletesek a receptek és főzni is szeretek. Tényleg szenvedés és éhezés nélkül fogyok. A mozgás beiktatása az életembe már problémásabb, de szerencsére a hétvégén sokat kirándultunk, többnyire hegynek fel, úgyhogy a minimumot azért most is tudtam teljesíteni.

Egyvalamit még mindenképpen meg kell osztanom Veletek, leginkább „önvédelemből“: tegnap letettem a cigit! Azért írom, hogy önvédelemből, mert bízom benne, hogy ha egyszer már így plénum előtt kinyilvánítottam, akkor talán nehezebben gyengülök el. Valójában a kúra befejezésekor akartam letenni, de rájöttem, hogy rossz ötlet. Ha valamikor, akkor most tudom a legbiztosabban meggátolni azt, hogy elkezdjek a cigi helyett nassolni. Remélem sikerülni fog!

Az Alakorvoslás Program egy egyedülálló fogyókúrás módszer, amelyet dr. Farkas Kitti dolgozott ki. Újszerű megközelítéssel, tudományos háttérrel és különleges, csak a program keretében kapható természetes táplálék kiegészítőkkel segít a fogyásban. Csatlakozz az Alakorvoslás programhoz, tanuld újra, amit a fogyásról tudsz és érd el azt az alakot, amit mindig is szerettél volna.

További információ: https://alakorvoslas.hu/alakorvoslas

Kérdésed van? Írj a hello@alakorvoslas.hu  címre.

A bejegyzés trackback címe:

https://alakorvoslas.blog.hu/api/trackback/id/tr4115323620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása