Bori története: Karácsony lefogyok 2. rész

A hízásról átállni fogyásra: az első szakasz története és sikere

2019. november 18. - dr. Farkas Kitti

Borival az Alakorvoslás Program Nyílt napján találkoztam. Megkértem és örömömre igent mondott, így sorozat formájában mutatjuk be a történetét. A kezdetet olvasd el itt. 

Most pedig jöjjön az első időszak, amikor a a program intenzív szakaszának köszönhetően átáll a test hízásról fogyásra.  Nézzük, hogy élte meg és milyen eredményt ért el.

Az előző bejegyzésemből kiderült, milyen sikertelen fogyókúrás múlttal, mintegy utolsó esélyként döntöttem el, hogy belevágok az Alakorvoslás Programba. Most pedig bemutatom nektek a kezdeteket, és az elmúlt 2 hónap eredményeit.

Szeptember elején csatlakoztam a programhoz és a honlap átolvasása után úgy gondoltam, hogy Speed szakasszal kezdek. Szerettem volna, ha gyorsan megindul a fogyás. Ezzel a szakasszal pont ez érhető el, ugyanis berobbantja a fogyást. Tudtam magamról a korábbi sikertelen tapasztalataimból kiindulva, hogy ha két hét elteltével nem billen lefelé a mérleg nyelve, biztosan előszedem egy elkeseredett pillanatomban a nutellásüveget a rejtekhelyéről, és onnantól nem lesz visszaút. Pár nap után -bár be kell valljam, hogy sokszor éhes voltam az elején- rájöttem, hogy ezt a programot nekem találták ki! Leginkább azért, mert a MedWay Diet termékek nemcsak természetes alapanyagúak és finomak, de emellett jól variálhatóak is. Számomra megfelelően édesek, pedig kifejezetten édesszájúnak tartom magam. A receptek könnyen elkészíthetőek, ízletesek, ráadásul többségüket még a gyermekem is szívesen megeszi. Mindezeknek köszönhetően szépen be is indult a fogyás, az első héten máris másfél kiló ment le, amely tovább ösztönzött a program folytatásában. 

_rmc3273.jpgA két hét Speed sikeres teljesítése után került megrendezésre a szeptember 21-ei Nyílt Nap Budapesten, ami több szempontból is nagyon jót tett. Először is válaszokat kaptam a még nyitott kérdéseimre Kittitől, amellett, hogy átbeszéltük az alapokat is. Számos tévhitemet oszlatta el élettani, biológiai magyarázataival, melyek közül korábban többről is meg voltam győződve. Végre rájöttem, miért nem ment eddig a fogyás! Itt ismét megbizonyosodtam arról, hogy Kitti laikusok számára is érthető rávilágításai az emberi test működésére, a bennem zajló folyamatokra segítenek elérni a célomat.  

A BIA mérés is nagyon hasznosnak bizonyult, egyrészt, mert elhűltem a testzsírszázalékom láttán, másrészt, mert a mérés alapján úgy tűnt, nem vagyok inzulinrezisztens. Korábban mintegy kifogásként használtam e betegség fennállásának lehetőségét a sikertelen fogyókúráimra vonatkozóan. Előtte a saját magamon diagnosztizált pajzsmirigy-alulműködés volt a kifogás-vesszőparipám, de azt is el kellett vetnem a jó ultrahang- és laboreredményeim után.
Tehát kifogások nélkül, egy jó hangulatú Nyílt Napot követően még motiváltabban folytattam újból két hét Speeddel, s októberben is tovább csökkentek a kilók és a centik, ráadásul szenvedés és éhezés nélkül.nyilt_nap.jpg
A program alappillérei közül életvitelemből adódóan nem könnyű mindent betartanom, van, amit nem is tudok teljesen. Egy tavalyi veseműtét miatt nem ihatok naponta három liter vizet, maximum kettőt. Az alvás még egy nehéz pont számomra, a hét óra sokszor nincs meg, inkább csak a hat - hat és fél. Ezen igyekszem változtatni, néha sikerül is. Azt legalább elértem, hogy ha este sokáig ébren maradok, akkor sem eszem. Régen sokat nassoltam, ha este még dolgoznom kellett, most már nincs rá szükségem. Egyrészt energikusabb vagyok, másrészt nem szeretném veszélyeztetni a már elért eredményeket. Az evési szabályokat jól tudom tartani, köszönhetően a termékeknek. Az első két héten még sokszor voltam éhes, de a Nyílt Napon Kitti javasolta, hogy emeljek a fehérjeadagon, és ez segített. Az evések közötti 4-6 óra szünet teljesen tartható. Korábban lecsúszott volna az ebédig egy kis mogyoró vagy egy-két falat gyümölcs, de ezt nagyon szigorúan megszüntettem, ami fel is tűnt a munkatársaimnak. A heti 150 perc mozgás is könnyen kivitelezhető, de azért ezen a téren van még mit fejlődnöm. Igyekszem hetente 2-3-szor otthon tornázni (saját testsúlyos gyakorlatokat végzek egy-egy alkalommal 30-40 percig) és sokat sétálok a kutyával is. Tervezem elkezdeni a futást, remélem, lassan már nem csak egy terv marad.

Aminek nagyon örülök, hogy a környezetemnek viszonylag gyorsan, 2-3 hét után feltűnt, hogy fogyok. Szerencsére nagyon családias a légkör a munkahelyemen, szinte napi szinten kapok pozitív, motiváló visszajelzéseket. A családom is rendszeresen szóvá teszi, hogy mennyivel jobban nézek ki.
Összességében elmondhatom, hogy az elmúlt két hónapban több, mint 8 kilót fogytam és sokkal jobban érzem magam, mint ezelőtt bármikor. Nemcsak a heti egy-másfél kiló mínusz miatt, hanem valóban energikusabb, magabiztosabb és kipihentebb vagyok, s tudom, hogy ez még csak a kezdet.
A legjobb visszacsatolás a program sikerességét és az elmúlt két hónapot illetően az volt számomra, amikor bejött hozzám a kislányom a munkahelyemre, és összetévesztett az egyik kifejezetten sovány kolléganőmmel. Először azt gondoltam, csak udvarias, de azt állította, hogy ennyire azért nem... :)  

Az Alakorvoslás Program egy egyedülálló fogyókúrás módszer, amelyet dr. Farkas Kitti dolgozott ki. Újszerű megközelítéssel, tudományos háttérrel és különleges, csak a program keretében kapható természetes táplálék kiegészítőkkel segít a fogyásban. Csatlakozz az Alakorvoslás programhoz, tanuld újra, amit a fogyásról tudsz és érd el azt az alakot, amit mindig is szerettél volna.

További információ: https://alakorvoslas.hu/alakorvoslas

Kérdésed van? Írj a hello@alakorvoslas.hu  címre.

A bejegyzés trackback címe:

https://alakorvoslas.blog.hu/api/trackback/id/tr5815312422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása