Mónika története: Biztosan életmód marad az Alakorvoslás Program a családunkban

2024. augusztus 05. - dr. Farkas Kitti
Kb. 2 éve regisztráltam egy fiókot az Alakorvoslás Program oldalán. A korábbi, más módszerrel bekövetkezett fogyásom eredménye már régóta távol került, 30 kiló fogyás után 10 kg visszajött. Tenni akartam valamit, mert önerőből már hosszú ideje nem sikerült leadnom az újra felszedett kilókat. Ekkor csak ismerkedtem a programmal, de nem vágtam bele.
Az év elején egy sport kihívásra való felkészülés alatt már valamennyire komolyabban vettem a diétát, viszont amikor meghirdették a lehetőséget, hogy Dr. Farkas Kitti személyesen mentorál egy 8 hetes időszakban, azonnal jelentkeztem. A találkozón BIA-mérést készített a doktornő, hogy megnézzük a testösszetételemet, azaz, az izom-, víz- és zsírállományomat.
Megbeszéltük a célt, illetve hogy milyen szakaszok szerint vágjak bele az alakorvoslásba és a lehetséges nehézségeket is. Ilyen az én esetemben az éjszakai munka (kórházban dolgozom, váltott műszakban).
A Speed szakasszal kezdtem, amely egy picit intenzívebb, de számomra nem okozott kihívást. 4 hét után váltottam az Easy-re. Hatalmas mérföldkő volt, amikor 70 kg alá ment a súlyom, amire 5 éve nem volt példa.
img_20240805_111950.jpg
A reggeli mindig a MedWay Diet shake vagy protein szelet volt kávéval, gyakran a vacsi. Az ebéd általában hús, tonhal, salátával.
A MedWay termékek nekem sokat segítettek, mert finomak és laktatnak. Ami még segített a programban maradni, az ételek fotózása és a heti beszámolók, amelyeket a Facebook csoportban osztottam meg vasárnaponként. Plusz motivációt jelentett, hogy azt akartam, hitelesek legyenek az összefoglalók.
A 8 hét alatt voltak tudatos kilengések, úgy érzem, semmiről sem kellett lemondanom. Volt például barack lekvár főzés, amit teljes kiőrlésű palacsintával meg is kóstoltunk, lecsúszott néhány süti, jégkrém és fagyi is (természetesen az ebéd után fogyasztva), és a régóta vágyott éttermünkbe is eljutottunk.
nevtelen_terv_masolata_masolata.png
Végül a 8 hét alatt 5.5 kg fogyást értem el, 73-ról 67.5 kg lettem. A vérnyomásom újból kezd helyreállni, sok ruha lóg rajtam és fel tudtam venni olyan nadrágot, ami már 2 éve hánykolódik a fiókban, arra várva, hogy bele fogyjak. A környezetemnek is feltűnt a változás, amit szóvá is tesznek, ez nagyon jólesik. Az edzésben sokat fejlődtem, mert ha fegyelmezett vagyok az étkezésben és jön az eredmény, a sportban is jobban teljesítek. Heti 2 órát edzőteremben töltök (cross, súlyemelés, erőemelés gyakorlatokkal) és több óra töltök kutyasétáltatással. 
A munka még nincs teljes mértékben elvégezve, hiszen -10 kg a célom, de semmi kétségem afelől, hogy hamarosan elérem a célt. Az Alakorvoslás Program már biztosan az életünk része marad!
Külön büszkeség számomra, hogy 1 hónappal ezelőtt a férjem is elkezdett Easy szakasz szerint diétázni, aminek az eredménye 3 kg fogyás és -9 cm a hastájékról. 
Aki most akar bele vágni, annak üzenem, ne késlekedjen! Amikor elindul a fogyás vagy eléri a célját, nem fogja érteni, mire várt addig.

Két orvos, Dr. Farkas Kitti alapító és Dr. Bajnok Éva endokrinológus szakorvos különböző felépítésű, de azonos koncepciójú online programjai közül mindenki ki tudja választani a neki valót. Ez egy szakszerű program, amely segítséget nyújt azoknak, akiknek az eddigi próbálkozásaik nem voltak sikeresek.

További információ: www.alakorvoslas.hu

A programosok számára saját felületet fejlesztettünk, amelyet belépés után érhetnek el. Itt találják a programjaikat saját vezérlőpulttal, receptkeresővel, edzéstárral és fejlődési naplóval. A programtervezővel könnyedén megtervezhetik, mit szeretnének enni. Szeretnénk, hogy érezze, nálunk minden róla szól. Nem az élete alkalmazkodik a diétájához, hanem a diétája az életéhez. Ehhez pedig minden támogatást megkap tőlünk. Nincs még egy olyan diétás program, ami ezt nyújtja.

Kérdésed van? Írj a hello@alakorvoslas.hu címre. 

A bejegyzés trackback címe:

https://alakorvoslas.blog.hu/api/trackback/id/tr6218460663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása