Edit története: Újra magabiztos nőnek érzem magam. Úgy öltözködök, ahogy mindig is szerettem volna.

2022. február 28. - dr. Farkas Kitti

Az Alakorvoslás Program létrehozásakor az volt a célom, hogy olyan szakmai tudást adjak a programosok kezébe, amivel megismerik a szervezetüket, megtanulják az alapvető élettani folyamatokat, ezáltal könnyedén megtartják az elért eredményt. Ha pedig felszalad egy-két kiló, tudják, hogyan adják gyorsan, szakszerűen azt le. Edit története pont ezt mutatja be.

274841386_1328666014304102_370988504557526656_n.jpg
Két és fél évvel ezelőtt, szülés után 10 kiló súlyfelesleg volt rajtam. Próbálkoztam több ismert diétával, de feladtam, amikor minden reggel sírva, undorral, hányingerrel keltem, mert tudtam, hogy milyen ételt kell aznap fogyasztanom. A legjobb tudomásom szerint odafigyeltem az étkezésemre, rendszeresen mozogtam, így pláne nem értettem, hogy mi lehet a baj, miért nem megy a fogyás, miért eredménytelen minden diétám.
Végső elkeseredésemben épp feladtam egy újabb fogyókúrát, amikor szembe jött velem az Alakorvoslás Program. Elhatároztam, hogy ez lesz az utolsó, amibe belevágok. Átolvasva az alappilléreket, azonnal rájöttem, hogy az egyik hibám a napi 5-szöri, 6-szori étkezés volt. Már az első hét után tudtam, hogy most jó helyen vagyok, ez a program valóban működik! A MedWay Diet shakek nagyon finomak, azóta is azt reggelizem minden nap. Az ételeket imádom, tényleg azt eszek, amit szeretek. Gyakran előfordult, hogy az autóban volt időm ebédelni vagy vacsorázni, mégis finomat, táplálót és egészségeset ettem. A program edzőnőjével, Szalka Andival hetente háromszor biztos, hogy tornázom.

nevtelen_terv_masolata_1.pngCsak úgy olvadtak le a kilók rólam, még úgyis, hogy sajnos tornázni csak korlátozottan tudtam egy műtét miatt. Ennek ellenére könnyedén elértem a célomat. Őszintén bevallom, hogy az óriási öröm után nem koncentráltam kellőképpen a súlymegtartásra, elszaladt velem a ló. Tudom, hogy a hiba egy kis plusz uzsonna (csokitorta) beiktatás volt. Szerencsére tudtam, hogy mihez nyúljak. Újra nekivágtam a diétának, és nagyon gyorsan leadtam azt a felszaladt öt kilót.


Nagyon hálás vagyok a programnak, hogy újra magabiztos nőnek érzem magam. Régebben a kis pocim, az úszógumim nagyon zavaró volt, nem éreztem magam jól a bőrömben. Inkább zsák ruhákat vettem vel, eltakarván mindenem. Most úgy öltözködök, ahogy mindig is szerettem volna, mert valljuk be, hogy egy nő szívesen vesz fel nemcsak farmert és pulóvert.

Az Alakorvoslás Program egy egyedülálló fogyókúrás módszer, amelyet dr. Farkas Kitti dolgozott ki. Újszerű megközelítéssel, tudományos háttérrel és különleges, csak a program keretében kapható természetes táplálék kiegészítőkkel segít a fogyásban. Csatlakozz az Alakorvoslás programhoz, tanuld újra, amit a fogyásról tudsz és érd el azt az alakot, amit mindig is szerettél volna.

További információ: https://alakorvoslas.hu/alakorvoslas

Kérdésed van? Írj a hello@alakorvoslas.hu  címre.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://alakorvoslas.blog.hu/api/trackback/id/tr6617768500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása