Kata története: Imádom a programot, testileg és lelkileg is feltölt.

2022. február 08. - dr. Farkas Kitti

Kata fogyástörténete mindenki számára inspiráló. Egy hároméves és egy négy hónapos kislány édesanyjaként nem a kifogásokat keresi, nem az anyai és háztartásbeli teendőivel magyarázza a plusz kilókat, hanem odafigyel arra, hogy mikor és mit eszik és amikor csak teheti, mozog. Biztos vagyok benne, hogy hamarosan ismét ugyanolyan vonzó és fitt külsővel fog rendelkezni, mint a második állapotossága előtt.

Az alábbiakban megosztja, hogy milyen könnyedén megy számára a diéta, milyen energikusan telnek a minden napjai.

2_4.jpg

Az Alakorvoslás Programmal több, mint két éve ismerkedtem meg. Az egészségügyben dolgozóként fontosnak tartottam, hogy egy szakmai módszerrel adjam le a túlsúlyomat és ne csak egy fogyás legyen az eredmény, hanem egy új, egészséges életmód, amely a továbbiakban is könnyen fenntartható.

Három évvel ezelőtt, első kislányom születése után 103 kg voltam. Korábban a 90 napos szétválasztó diétával ugyan 8-9 kg lement, de sajnos kamatostól visszajöttek a kilók. A sikertelen próbálkozások után az Alakorvoslás Programnak köszönhetően többet is leadtam, mint amennyi az álmom volt kezdetben. 2020 szeptemberében 68 kg-ot mutatott a mérleg, utoljára gimiben voltam ennyi. Fogyásom történetének első fejezetét itt olvashatjátok el.

A gyes-ről visszatértem a munkába, a program alappilléreit betartva a súlyom nem változott. Majd jött egy munkahelyváltás, intenzív osztályos lettem, és elkezdődött a Covid-19 járvány 2. hulláma. Talán írnom sem szükséges, hogy tudjátok, valódi kaotikus káosz uralta az életemet: sok munka hektikus beosztással, család. Ekkor lettem állapotos a második kislányunkkal. A Kismama program segítségével sikerült nagyon hosszú ideig tartani a súlyomat, de sajnos a végén elengedtem a gyeplőt, és megindultak a kilók felfelé.

nevtelen_terv.pngIdén januárban úgy döntöttem, hogy jöhet a Speed szakasz, visszaszerzem a régi alakomat. Imádom a programot, testileg és lelkileg is feltölt. A MedWay Diet Shake tökéletes reggeli a gyermekek mellett. Hogy biztos ne maradjon ki a napomból, ekkor szoktam az Omega3 kapszulát is bevenni. A receptek közül a főzőseket kedvelem, mind nagyon gyorsan elkészíthető. Mozgalmasabb napokon pedig a túrópizza, a tortilla és a tonhal saláta a befutó. Az ebéd után pedig a kollagénital frissít fel. A MedWay Diet szeletek közül nincs kedvencem, a kislányomnak természetesen a csokis a nagy favorit. A mozgás kikapcsol és sokkal több az energiám két kisgyermek mellett is. Szívesen tornázok Szalka Andival vagy épp tabatázok Ivettel. Szinte minden nap sétálok a gyerekekkel, hétvégén pedig közös családi programozás a kirándulás, biciklizés. 

30 nap elteltével a mérleg -6,5 kg-ot mutat, még legalább 10 kg-tól szeretnék megszabadulni, de tudom, hogy a programmal ez könnyedén fog menni.

Az Alakorvoslás Program egy egyedülálló fogyókúrás módszer, amelyet dr. Farkas Kitti dolgozott ki. Újszerű megközelítéssel, tudományos háttérrel és különleges, csak a program keretében kapható természetes táplálék kiegészítőkkel segít a fogyásban. Csatlakozz az Alakorvoslás programhoz, tanuld újra, amit a fogyásról tudsz és érd el azt az alakot, amit mindig is szerettél volna.

További információ: https://alakorvoslas.hu/alakorvoslas

Kérdésed van? Írj a hello@alakorvoslas.hu  címre.

A bejegyzés trackback címe:

https://alakorvoslas.blog.hu/api/trackback/id/tr3717305068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása