Klaudia 30 kilónak és az inzulinrezisztenciának is búcsút mondott

2021. április 23. - dr. Farkas Kitti

Az Alakorvoslás Program jó terápia inzulinrezisztencia esetén is, erre kitűnő példa Klaudia története. Klaudia több, mint egy éve csatlakozott az Alakorvoslás Programhoz, azóta közel 30 kg-tól szabadult meg és korábban diagnosztizált inzulinrezisztenciája is a múlté.

Az alábbiakban új, egészséges életmódjának köszönhetően életének egy újabb mérföldkövét osztja meg velünk.

Az én példám tökéletesen bemutatja, hogy milyen fogyókúrás zsákutcák vannak jelenleg a piacon. Első fogyástörténetemben elolvashattátok, hogy kipróbáltam szinte minden fogyókúrát, amelyről valaha hallottam. Éheztem, szenvedtem, keményen sportoltam, de közben nem fogytam. Amellett, hogy nem jött a várva várt és a divatdiéták által ígért eredmény, nem éreztem jól magam a bőrömben.

Amikor 2017-ben inzulinrezisztenciát is diagnosztizáltak nálam, végképp elkeseredtem. Csak annyi "segítséget" kaptam, hogy hagyjam el a fehér lisztet és a cukrot. Természetesen ezek az alapanyagok már évek óta nyomokban sem voltak megtalálhatók a háztartásomban. Úgy éreztem, sosem fogok lefogyni, sosem leszek csinos. Tanácsok hatására a 160 grammos diétába kezdtem. Kalkulátorral számolgattam a grammokat, a kalóriákat. Nem mertem máshol étkezni, feszengtem a családi és baráti összejöveteleken. Az akkor kínkeservesen leadott 8 kg pedig hamarosan vissza is jött.img_20200923_200812.jpg
Tavaly unokatestvérem által ismertem meg az Alakorvoslás Programot és - mint egy utolsó esélynek tartva - bele is vágtam. Elsőre szembetűnő volt, hogy az IR-eseknek ajánlott napi ötszöri étkezés helyett háromszori étkezést ír elő a program, de átolvasva az élettani magyarázatokat, az eddig megjelent blogbejegyzéseket úgy gondoltam, hogy megpróbálom ezt az iránymutatást.

klau_2.jpgFokozatosan, lépésről lépésre haladtam a célom felé, erről korábbi fogyástörténeteimet már olvashattátok. Végig kitartó és elszánt voltam, közben megtanultam a saját testem működését, most már ismerem a határaimat. Összesen 28 kg-tól szabadultam meg.

Ma már a New Life szakasz szerint élek, tartom a hét pontos keretrendszert. A tudatos kilengések előtt beiktatok egy keményebb Speed szakaszt, mert szeretem, energikusabb leszek tőle. Az Alakorvoslás Program receptjeit imádom, a desszerteket is innen válogatom, a család és a barátok legnagyobb örömére.

Idén tavasszal volt egy kontroll-vizsgálatom az inzulinrezisztencia miatt és kiderült, hogy már nincs is ilyen betegségem. Ennyi év után el sem akartam hinni a kezelőorvosomtól hallottakat. Hogy csak egy adatot említsek: 3,36-os HOMA értékkel rendelkeztem az Alakorvoslás Program előtt, majd ez az érték többször változott az évek alatt, de 2021. március végén ez a szám 1,48 lett! (A HOMA index az éhomi vércukorszitnek és az éhomi inzulinszintnek a szorzata, osztva 22,5-tel. Amennyiben az így kiszámított érték 2 felett van, már mindenképp fellelhető a hajlam.

Most már tudom, hogy nem velem, nem a kitartásommal volt a probléma. Amellett, hogy bedőltem a csodadiétáknak és a helytelen módszereknek, elhittem, hogy inzulinrezisztensként lehetetlenség fogyni. Nagyon hálás vagy az Alakorvoslás Programnak, nem csak a mínusz kilók miatt, hanem azért is, hogy ma már elmondhatom: Nem vagyok IR-es!

171586263_10218507427658812_3724051057975019494_n.jpg

Az Alakorvoslás Program egy egyedülálló fogyókúrás módszer, amelyet dr. Farkas Kitti dolgozott ki. 

Dr. Bajnok Éva endokrinológus, obezitológus Endokrin Programja kifejezetten inzulinrezisztensek, 2-es típusú cukorbetegek, PCOS szindrómával küzdők és pajzsmirigy alulműködésben szenvedők számára dolgozta ki. További információ itt: ENDOKRIN PROGRAM

Az online, életmódprogramok egyszeri 4990 Ft-ért vásárolhatók meg. 

További információ: Programok

Kérdésed van? Írj a hello@alakorvoslas.hu  címre.

A bejegyzés trackback címe:

https://alakorvoslas.blog.hu/api/trackback/id/tr3916510296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása