Klaudia története: "Nincs olyan diéta, amit ne próbáltam volna ki, de ez most más"

2020. május 02. - dr. Farkas Kitti

Áprilisban két család és két egyéni programos táplálkozási naplóját ismerhettük meg, akik egy hónapon keresztül napról napra bemutatták, hogyan érik el céljukat: a fogyást, a súlymegtartást, az egészséges táplálkozást. Klaudia fogyni szeretett volna, és ez sikerült is neki, eddig összesen 14 kg-ot adott le. Megírta, hogyan élte meg ezt a hónapot és milyen fantasztikus eredményt ért el. Ismerd meg a történetét és nézd meg, mit evett minden nap!

Következzen az ő fogyástörténete.

43 éves vagyok és nem emlékszem az életemnek olyan szakaszára, amikor ne kellett volna odafigyelnem a súlyomra. Olyan alkat vagyok, aki egy mandulaműtét után is 6 kg plusszal jött ki a kórházból, szülés után pedig 3 kg mínusszal. Gyakorlatilag nem volt olyan diéta az életemben, amit ne próbáltam volna ki. A teljesség igénye nélkül próbálkoztam a következőkkel: 90 napos diéta, káposztaleves éjjel-nappal, Bécsi-diéta, tojásdiéta, Attkins, lébőjt, 400 kalóriás diéta, rizsdiéta, csokis-turmixos-csúcsfogyasztó, monodiéták, candida-diéta, vércsoport-diéta, juharszirupos-borsos diéta, burgonyadiéta, búzafűlé és zöld turmixok. Ezek a csodadiéták nem kevés összegbe kerültek az évek folyamán. Ha kezdeti sikereket értem is el, gyorsan visszajött a sanyargatással, éhezéssel leadott pár kiló, de olyan is előfordult, hogy több jött vissza. A mozgással sosem volt problémám: futás, séta, túrázás, úszás, torna, mindenféle kondizás gyakran szerepelt a programjaim között, edzővel is vagy akár nélküle.

img_20200404_091742-01-01_uj.jpeg

Évekkel ezelőtt az én utánajárásomnak köszönhetően derült ki, hogy inzulinrezisztenciám van. Akkor azt a „segítséget” kaptam, hogy hagyjam el a fehér lisztet és a cukrot, amelyek akkor már évek óta nyomokban sem voltak megtalálhatók a háztartásomban.

Ezután több, mint egy éven keresztül rögzítettem minden étkezésem és mozgásom a kalóriabázisban. Rendszeresen futottam, másfél év után egész szép eredményem volt, kezdtem magam jobban érezni a bőrömben. Ezt követően szomorú családi események miatt nem ettem és nem aludtam, viszont rettenetesen híztam, szépen lassan mind a korábban leadott 15 kiló visszajött. Ekkor ötször ettem keveset és a lelki egyensúlyom miatt ismét elkezdtem jógázni.

Jött a 2020-as év, és bár sosem fogadok meg semmit, egyre jobban zavart, hogy ugyan sok mindent teszek magamért, de még sem vagyok elégedett, így elhatároztam, hogy tennem kell valamit. Nem szerettem volna egy újabb divatdiétát kipróbálni, komolyabb eredmény nélkül. Ekkor unokatestvérem saját tapasztalata alapján ajánlotta az Alakorvoslás Programot. A telefonbeszélgetésünknek az lett a következménye, hogy még aznap este regisztráltam, másnap megrendeltem a kezdő csomagot, miután plusz segítséget és információkat kaptam az Alakorvoslás csapatától.

Valentin nap óta a program szerint élek. Rengeteget tanultam, alapjában dőlt meg nálam sok régebbi gondolat. Például aludni kell eleget és igen, enni is kell, ráadásul lehet finomakat és tartalmasakat, akár egy diéta ideje alatt is.
Kollégáim (míg nem kényszerültünk home-office-ba) gyakran csodálkoztak, hogy nem vagyok sem nyűgös, sem éhes, ha igen, akkor ott volt a MedWay Diet alacsony kalóriás szelet, ami segített. Megkóstolták az otthon készített egészséges ételeimet, amelyek mindenkinek nagyon ízlettek. 

Az ételeikről készült képeket minden nap megosztotta a privát csoportban, az összeset egy albumban itt nézheted meg: FÉNYKÉPALBUM.

img_20200424_122624-01.jpeg
Büszke vagyok a fiamra, ő is sokat tanult a programból, a receptek is elnyerték a tetszését, úgy gondolom, sikerült neki átadnom az egészséges étrend szemléletét. Ő versenyszerűen sportol, judozik, így rendkívül fontos, hogy jó erőben legyen, egészségesen táplálkozzon.

img_20200421_120813-01.jpegÖsszességében 76 nap alatt 14 kg-t fogytam és a legfontosabb, hogy sokkal jobban és fittebbnek érzem magam, jó a közérzetem és most először nem látom olyan furának magamat, ahogy fogyok. Az Alakorvoslás Program egy kerek rendszer, elegendő szabadsággal és egy nagyon jó közösséggel.

Nyárra készülve természetesen folytatom a programot és remélem, további kilókat fogok leadni. Most már nem támasztok magammal szemben túlzó elvárásokat, de szívesen venném, ha még tíz kilóval mutatna kevesebbet a mérleg.

Dr. Farkas Kitti: Minden nap nyomon követtem a csoportban Klaudia és a többi programos napjait, segítettem, ahol kellett, motiváltam őket, de többnyire csak dícsértem őket. Utolsó nap felhívtam Klaudiát és gratuláltam neki, átbeszéltük személyesen is, hogyan élte meg, hogy érezte magát, illetve a továbiakat. Nagyon jó érzés volt személyesen is meghallgatni a tapasztalatait, naponta létni, ahogy rugalmasan táplálkozik és finomakat eszik, jozog, valamint szépen fogy

Még egyszer gratulálok Neked Klaudia, és további sok sikert kívánok a célodhoz. 

Májusban "nyárra készülünk" tematikus programmal várunk mindenkit a programosok privát csoportjában, csatlakozz te is, ha van kedved egy nagyszerű közösség motivációjával fogyni. https://alakorvoslas.hu/oldal/keszuljunk-egyutt-a-nyarra

Az Alakorvoslás Program egy egyedülálló fogyókúrás módszer, amelyet dr. Farkas Kitti dolgozott ki. Újszerű megközelítéssel, tudományos háttérrel és különleges, csak a program keretében kapható természetes táplálék kiegészítőkkel segít a fogyásban. Csatlakozz az Alakorvoslás programhoz, tanuld újra, amit a fogyásról tudsz és érd el azt az alakot, amit mindig is szerettél volna.

További információ: https://alakorvoslas.hu/alakorvoslas

Kérdésed van? Írj a hello@alakorvoslas.hu  címre.

A bejegyzés trackback címe:

https://alakorvoslas.blog.hu/api/trackback/id/tr7715654640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása