Zsuzsi története a mínusz 20-ról

2020. december 18. - dr. Farkas Kitti

Zsuzsi fogyástörténetének első fejezetét már olvashattátok a blogon, fantasztikus eredményt ért el júniusban. Már akkor biztos voltam benne, hogy folytatja a programot, eléri a kitűzött célját és az egészséges életmód beépül a minden napjaiba. Az elmúlt hónapokról az alábbiakban olvashatjátok beszámolóját, benne az örömhírrel, hogy elérte a célját, kereket 20 kg-ot fogyott.

Talán már találkoztatok az én fogyástörténetemmel, de azért szeretném összefoglalni az előzményeket. Tavaly ismertem meg az Alakorvoslás programot a barátnőm révén, de csak idén májusban jött meg az elhatározás, hogy bele is vágjak. Úgy döntöttem, hogy próbálok előnyt kovácsolni ebből az évből és a home office-ból. 14 éves koromig versenyszerűen sportoltam, utána kezdődött a harcom a kilók ellen. Sok mindent kipróbáltam - soha nem hittem a csodamódszerekben -, az áhított eredményt több-kevesebb sikerrel el is tudtam érni, de a megtartással mindig problémám volt. Jöttek a stresszes időszakok és a mozgás is elmaradt, így mindig ugyanoda jutottam vissza. Közel a negyvenhez és látván a családomban az egészségügyi problémákat - amit egyrészt a genetika, de nagyobb részt az életmód okoz - változtatni akartam ezen. 

Azt szerettem volna, ha egy olyan hosszú távú megoldás lesz a kezemben, ami utat mutat a kilók leadása után is. Május elején kezdtem a programot, júniusban pedig jelentkeztem mentornak a programosok zárt csoportjában. Nagyon sok erőt és motivációt adott, hogy fotóztam és posztoltam a napi menümet. Június végére 7,5 kg-mal mutatott kevesebbet a mérleg. Később önszorgalomból szeptemberben és októberben is nap, mint nap bemutattam a táplálkozási naplómat a csoporttagoknak. Egyrészt így jobban odafigyeltem magamra, másrészt szerettem volna segíteni másoknak és motiválni az új tagokat. Mindezek mellett természetesen szerettem volna közelebb kerülni a kitűzött célomhoz is, ami -20 kg volt.bemutato1.jpg

Hatalmas boldogság volt, amikor november 4-én elérkezett a várva várt nap, azaz pontosan 20 kg-mal mutatott kevesebbet a mérleg.De ami ennél is fontosabb, hogy a végső célom elérése előtt sokkal jobban éreztem magam a bőrömben, rámjöttek a 4-5 éve nem hordott ruháim, a környezetem is észrevette a változást, ami nemcsak a leadott kilók miatt volt, hanem a megváltozott kisugárzásom miatt is. Természetesen új célt is megfogalmaztam. A szekrény mélyén találtam két nagyon régi farmernadrágot, amibe szeretnék beleférni. Az alakom formálásán is dolgozom, ismét aktívan sportolok, a futás mellett szívesen tornázom otthon a program edzőjének, Szalka Andinak a videóira.

img_20201005_143351.jpgHét hónapja élek a program szerint. Mi a titok? Miért nem untam meg? Nyilvánvaló, hogy az eredmények magukért beszélnek, de a finom ételeket sem tudom megunni. A program egyszerűsége és nagyszerűsége abban rejlik, hogy a "diétát" szabjuk magunkra és nem fordítva. Kis átalakítással azokat a menüket fogyasztom, amiket korábban. Nagyon változatosan étkezem, mert újabb és újabb recepteket próbálok ki a folyamatosan bővülő repertoárból.

Ráadásul ha mindez nem lenne elég, az eredményeimet látva Anyum is életmódot váltott, így már több mint egy hónapja ő is csinálja az Alakorvoslás Programot!

A képen Zsuzsi anyukájával, amikor eljöttek hozzám személyes vizitre.

130826854_701686130547830_8586017442696347022_n.jpg

Az Alakorvoslás Program egy egyedülálló fogyókúrás módszer, amelyet dr. Farkas Kitti dolgozott ki. Újszerű megközelítéssel, tudományos háttérrel és különleges, csak a program keretében kapható természetes táplálék kiegészítőkkel segít a fogyásban. Csatlakozz az Alakorvoslás programhoz január 9-ig féláron, tanuld újra, amit a fogyásról tudsz és érd el azt az alakot, amit mindig is szerettél volna.

További információ: https://alakorvoslas.hu/alakorvoslas

Kérdésed van? Írj a hello@alakorvoslas.hu  címre.

A bejegyzés trackback címe:

https://alakorvoslas.blog.hu/api/trackback/id/tr4216350188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása