Andi története: Nászútra bomba formában

2020. április 06. - dr. Farkas Kitti

Andival korábban, édesanyja fantasztikus fogyása kapcsán ismerkedtem meg. Nagy örömmel vettem, hogy év elején vállalta, a közös Kihívásban ő lesz az egyik, aki megmutatja, hogyan tartja a 30 napos programot. Esetében nem beszélhetünk túlsúly leadásáról, hiszen nagyon csinos volt. De úgy döntött, hogy a karácsonyi evészet és a nászútja között egy 30 napos bomba formába hozó programot szeretne. Mindezt úgy, hogy vállalta azt, a programosok privát csoportjában megmutatja minden nap, ahogy követi a programot. A 30 napos fényképes táplálkozási naplót itt meg tudod visszanézni. 

Nézzétek meg, hogyan élte meg ezt a 30 napot. Fantasztikus eredményt ért el, nagyon jól érezi magát és egészen elképesztő, bomba alakja van, amit a tengerparti képen ti is megnézhettek. Gratulálok neked Andi, már nagyon várom, hogy ismét együtt tornázhassunk Andi edzésén. ;)

Most következzen a története:

Év elején szerettem volna tartani egy tudatosabb anyagcsere rendező időszakot, hiszen karácsonykor többet, illetve olyan ételeket ettem, amiket nem túl gyakran szoktam, ezen kívül nászút előtt is álltam. Az Alakorvoslás Programot már ismertem édesanyám által, aki 15 kg-ot adott le éhezés és önsanyargatás nélkül, az elért eredményét pedig azóta is tartja. Az ő történetét itt olvashatjátok: Ildikó története: 14 kg-ot fogytam - elértem a célom és még többet is

img_1259.jpegAmikor olvastam a kiírást a Kihívásról, rögtön elhatároztam, hogy jelentkezem. Tudtam, ha vállalom, hogy együtt csinálom a diétát a csapattal, akkor muszáj lesz betartanom, és ez így is lett. A táplálkozási napló bemutatása miatt igyekeztem az étrendem úgy összeállítani, hogy minél változatosabb legyen. A hétköznapi ebédekre, mint sokan mások, én is gyakran ugyanazt a jól bevált salátát vittem munkába, hiszen ez volt a legegyszerűbb. Ezért a program első hetében nekem is meglepetés volt, milyen változatos ebédeket lehet gyorsan elkészíteni. Nagyon jó volt ennyi receptet kipróbálni, sok új kedvencem lett. Mindenkinek ajánlom, aki most vág bele, hogy kísérletezzen, és ne ragadjon meg egy receptnél. A sok recept mellett nem válik unalmassá és ezáltal nehézzé az életmódváltás. 

A Kihívást nagyon élveztem, annyira jó volt, hogy nem egyedül kellett csinálnom. Hatalmas erőt adott a Facebook csapat és Kitti aktív jelenléte a csoportban, szakmai segítsége és folyamatos biztatása.
Motivált, hogy én is inspirálhatok másokat. Az első héten, amikor nassolni támadt volna kedvem, mindig eszembe jutott, hogy ezt most le kellene írnom mindenkinek, ezért gyorsan meg is gondoltam magam. A következő hetekben már nem is kívántam a programban nem szereplő édességeket. A 30 nap elteltével iszonyatosan jól éreztem magam. Valóban ennyi idő kellett, hogy helyreálljon az anyagcserém. Elmúlt a haspuffadásom, és pár kiló is lecsúszott. A közös programokat is imádtam, az edzések nagyon jól sikerültek, el is határoztam, hogy rendszeresen fogok járni Szalka Andi kondi óráira.

img_2757.jpeg
A Kihívás után már a New Life szerint élem az életem. Reggelire maradt a shake, mert egészséges és finom, étkezések előtt is gyakran fogyasztok low calorie szelet és az ebédnél, illetve a vacsinál is igyekszem betartani a főbb tápértékeket. A nászutamon is odafigyeltem, amennyire lehetett. Meg is lett az eredménye, hiszen minden sanyargatás nélkül, szinte az összes helyi specialitást megkóstolva 0 kg plusszal jöttem haza, ami igazán fantasztikus érzés.

Az Alakorvoslás Program egy egyedülálló fogyókúrás módszer, amelyet dr. Farkas Kitti dolgozott ki. Újszerű megközelítéssel, tudományos háttérrel és különleges, csak a program keretében kapható természetes táplálék kiegészítőkkel segít a fogyásban. Csatlakozz az Alakorvoslás programhoz, tanuld újra, amit a fogyásról tudsz és érd el azt az alakot, amit mindig is szerettél volna.

További információ: https://alakorvoslas.hu/alakorvoslas

Kérdésed van? Írj a hello@alakorvoslas.hu  címre.

A bejegyzés trackback címe:

https://alakorvoslas.blog.hu/api/trackback/id/tr1515595950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása