Veronika története: Lefutottam az első félmaratonom

2019. február 24. - dr. Farkas Kitti

Veronika sikerének nagyon örülök, hiszen bebizonyította, hogy két gyermek mellett is újra jó formába lehet lendülni. Nagyon fontos, hiszen a nők elhízása gyakorta a várandósság alatt, illetve még gyakrabban utána történik meg. A vonzó alak és az egészséges test azonban ugyanúgy, sőt még fontosabb, mint előtte. Hiszen a közérzetünk, ahogy érezzük magunkat a testünkben, illetve az egészségünk már a családra is hatással van. 

Veronika szédületes fegyelmezettséggel csinálta meg a programot, meg is lett az eredménye: 9 kilót fogyott összesen 7 hét alatt. Le a kalappal előtted Veronika, így kell! Szívből gratulálok Neked, és köszönöm, hogy a programom választottad. 

Veronika története:

36 éves vagyok, két kisfiú (3,5 és 2 évesek) anyukája. Világ életemben sokat sportoltam, az étkezésre is úgy ahogy igyekeztem odafigyelni, talán pont ezeknek (is) köszönhetően sose voltak súlyproblémáim. Aztán terhes lettem. Egyszer, majd másfél évre rá mégegyszer. A terhességek és a szoptatások alatt felszedett kilók pedig rajtam ragadtak, hiába kezdtem el hetente 3 alkalommal sportolni, az kevésnek bizonyult. Tudtam, hogy a megoldást az étrendemben, étkezési szokásaimban kell keresnem. Persze előtte is egészségesen étkeztünk, de két gyerek mellett mindig össze-vissza, sokszor este 9 után is, és persze az a fene szénhidrát, mindig ahhoz volt a legegyszerűbb nyúlni. Többször nekifutottam egy-egy diétának, de mindig volt egy érvem vagy kifogásom, hogy miért is szegem meg vagy hagyom abba. Nem voltam kitartó, valószínű azért is, mert nem láttam az eredményt, se a diéta végét...

A tavalyi év végére, főleg az ünnepek után már nagyon kényelmetlenül éreztem magam a saját bőrömben, és akkor jött velem szembe az Alakorvoslás Program az RMC oldalán. Más diétákkal szemben megfogott ennek a programnak a szakmai alátámasztottsága. Nekem a legfontosabb tényező egyébként az volt, hogy egy hetekre kidolgozott menetrendet, étrendet is adott a kezembe, amiben nekem sem számolgatni, sem tervezni nem kellett, hiszen ezt helyettem megtette a Program. Tetszett az is, hogy Kitti már a kezdetektől fogva minden kérdésemre válaszolt és ismeretlenül is biztatott (ez egyébként a Program alatt végig így volt). Motiválóan hatott az is, hogy láttam az RMC-s lányok eredményeit, ami még hitelesebbé tette nekem ezt a diétás programot :).

Na de lássuk az eredményeimet. 158 cm vagyok és 63 kg-ról indultam január elején. A kitűzött célom pedig az 5 évvel ezelőtti súlyom volt, 55 kg.

nemeth_veronika.jpg

Én rögtön négy hét Speed szakasszal kezdtem. Ez alatt a négy hét alatt a testzsír százalék mérések alapján 6 kg-ot!!! sikerült fogynom csak zsírból és mindemellett a szervezetemnek még izomépítésre is volt ereje! A négy hét Speed után három hét Easy szakasz következett, ennek eredményeként a mai súlyom 54 kg. Nem mondom, hogy nem voltak mélypontjaim, de egyszer se merült fel bennem, hogy feladnám. Természetesen az előírt heti sportmennyiséget (legalább heti 2 intenzív edzéssel) betartottam, és az étrendet is, ami lássuk be, ennyi változatos recepttel a kezemben nem volt nehéz. Szerintem a Shakek is finomak, a Medway szeletek pedig mennyeiek :)! És végre újra úgy érzem magam mint 5 évvel ezelőtt, a közérzetem rengeteget javult, elmúltak a fejfájásaim, rám jönnek a régesrégi ruháim, és még sorolhatnám :). Biztosan folytatni fogom a New Life szakasszal :)!

Szóval köszönöm a Programot, nekem nagyon sokat segített, és örülök, hogy belevágtam :)! Mindenkit csak biztatni tudok, hogy csinálja végig, mert az eredmény nem marad el :)!

veronika.jpgFRISSÍTÉS ÁPRILIS 14-ÉN. Veronika ma elújságolta, hogy 12 kiló leadása után ma lefutotta élete első félmaratonját, és nem is akármilyen, mert 1:58 as (űr)idővel. Hihetetlen eredmény! Ez olyan tempó, amit az abszolút haladók tudnak! Elképesztő büszke vagyok rád Veronika és óriási gratuláció Neked. Jól bemutatja a példád többek között azt is, hogy nem csak a fogyás a lényeg, hanem az, hogy erősek, energikusak és fittek legyünk. Megtartsuk az izomzatunkat és a zsírból adjunk csak le. Igazi példakép vagy!

Nagy boldogság számomra, hogy én tudtam neked segíteni.

 

 

 

 

Az Alakorvoslás Program egy egyedi súlycsökkentő módszer, amelyet dr. Farkas Kitti dolgozott ki. Újszerű megközelítéssel, tudományos háttérrel és különleges, csak a program keretében kapható természetes táplálékkiegészítőkkel segít a fogyásban. Csatlakozz az Alakorvoslás Programhoz, tanuld újra, amit a fogyásról tudsz és érd el azt az alakot, amit mindig is szerettél volna.

Szeretnél te is végre lefogyni? Csatlakozz itt és kezdd el még ma: https://alakorvoslas.hu/csatlakozas/nem-kivalasztasa

Szeretnél többet megtudni az Alakorvoslás Programról? Kattints ide: www.alakorvoslas.hu 

Neked is sikerült elérni a célod? Küldd be nekünk a fogyástörténeted és ha megjelentetjük, küldünk egy doboz terméket ajándékba, valamint meghívunk egy ingyenes BIA mérésre dr. Farkas Kittinél.

További információ itt: https://alakorvoslas.hu/oldal/oszd-meg-velunk-fogyasod-tortenetet 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://alakorvoslas.blog.hu/api/trackback/id/tr5714652255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása