„Régi vágyam teljesült azzal, hogy elértem ezt az alakot!”

Ibolya fogyástörténete

2018. június 13. - dr. Farkas Kitti

Ibolya történetét félúton már megismerhettétek, olvassátok újra itt. Megmutatom nektek őt, milyen fantasztikusan néz ki most. Bár azt mondja, még picit szeretne dolgozni a végeredményen, de ezt tudjuk be annak, hogy maximalista. Szerintem már most is tökéletes alakja van. Gratulálok neked Ibolya! Óriási élmény volt veled dolgozni.

Ahogy Ibolya látja: ibolya2.jpg

6 éve nem volt ennyi a súlyom! Az Alakorvoslás Program működik és tartható 3 hónap után is, gyerekek, háztartás és munka mellett is.  Igaz kell hozzá önfegyelem, kitartás és szervezés, de nem jár szenvedéssel és éhezéssel. Voltam közben nyaralni, egy-egy eseményen, ahol többet ettem, de a fogyás útján maradtam végig. Rengeteg energiám van, kőkemény edzéseket csinálok rendszeresen. 

Nagyon jól érzem magam a bőrömben. Rengeteg pozitív visszajelzést kapok, és ez igazán jól esik.

Csak köszönetet tudok mondani dr. Farkas Kittinek. Úgy mentem el első alkalommal Kittihez, hogy én csak a BIA mérést szeretném és kicsit beszélgetni, mert én aztán mindent tudok a fogyásról. Megkért, mondjam el a napom, és alig értünk a végére. Sok apró hiba volt benne, pl. reggelire gyümölcsöt is ettem, tízóraiztam is, lecsúszott néhány tejeskávé is, de a fehérjebevitelem nem volt elegendő. Azt hittem tökéletesen csinálom, mert azokat követem, amit sok helyen írnak. Láthatjátok a táblázatban, milyen eredményt értem el azzal, amit úgy tudtam, így kell fogyni. Úgy álltam fel a beszélgetésből, hogy kipróbálom az Alakorvoslás Programot, a táblázatban láthatjátok a különbséget. A hatékonysága egyértelmű.

meres.jpg

Friss adat: június 12. Már 8 kiló mínusznál járok. � 

Nagyon boldog vagyok, köszönöm három csodálatos pasinak is ☺️

A szerelmemnek, Sebesvári Gyulának, aki támogat, a személyi edzőmnek Szöllős Imrének, aki nem kímél és nem utolsó sorban Lant P Dánielnek, aki a Cross fit bolondjává tett �

Ahogy én látom: ibolya.jpg

Nagy élmény nekem Ibolya fogyásának története. Az elhatározásával, kitartásával, önfegyelmével elmondása alapján korábban sem volt gond. Csak a jó módszer hiányzott neki. Nagyon akarta, nagyon próbálta és kis változtatásokon múlott csak, hogy nem haladt jól. Sajnos rengeteg tévhit van a fogyás körül és ezek követésével volt Ibolyának is gondja. Átbeszéltük, megváltoztatta, majd elkezdte az Alakorvoslás Programot. El is indult szépen a súlya lefelé. A szakszerű program nem csak azért jó, mert valóban működik, hanem mert biztosítani tudja, hogy zsírból történik a fogyás, miközben a fogyni vágyó energikus és vidám marad. Mindezt abszolút igazolta Ibolya. 

Úgy döntött, minden beletesz és kemény edzésekkel is kiegészített a programot. Ilyen más programosomnál ritkán látok, de ennek köszönhető, hogy Ibolya még tudott izmot is építeni a zsírfogyás mellett. Többnyire az a jellemző, hogy zsír lemegy, de nincs izomvesztés. De edzéssel elérhető ez is, hogy még nő is az izomzat.  

Nagyon büszke vagyok rád, Ibolya! Eszméletlen jól is nézel ki, ahogy tegnap összefutottunk, csak kapkodtam a levegőt.

Az Alakorvoslás Programhoz itt csatlakozhatsz: https://alakorvoslas.hu/digital-cart

Ha bárhol elakadsz írj a hello@alakorvoslas.hu címre, vagy Messengerben a Facebookon.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://alakorvoslas.blog.hu/api/trackback/id/tr4614044818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása