Kata története: Ma már újra élvezem az életet

2023. április 24. - dr. Farkas Kitti
A sikertelen fogyókúrák zöme nem a fogyni vágyók elszántságának hiánya, hanem a helytelen módszer miatt fullad kudarcba. Egy-egy csodadiéta során lehetséges, hogy leadunk kilókat, de ez csak átmeneti, hamar visszatérnek a pluszok. Ez történt Katánál is korában.

Az Alakorvoslás Programmal nemrég ismerkedett, az alábbiakban kezdeti sikereit olvashatjátok.

Nagyon sok ember szeretne lefogyni, egészségesebben élni, jobban kinézni
. Ezzel így voltam én is. Aztán szembesülnöm kellett azzal, hogy 40 éves kor után a szervezetem már nem ugyanúgy reagál az ételekre, ahogy a fiatalabb éveimben. Sokszor lefogytam elég rövid idő alatt, majd még gyorsabban vissza is szedtem a leadott kilókat. Az ülőmunka és a mozgásszegény életmód mellett egy családi tragédia által kiváltott stresszhatás indította el bennem azokat a testi, lelki folyamatokat, amelyek következtében néhány év alatt nagyon jelentős túlsúly sikerült magamra szednem. A lelki fájdalom gyógyítására az édességekbe és az evésbe menekültem.
nevtelen_terv_1.png
Az
tán egy nap szembe jött velem Facebook-on az Alakorvoslás Program. Beleástam magam az olvasásba, megismertem a programot A-tól Z-ig. Nagyon megtetszett, és egy új reményt kaptam az újrakezdéshez. Tele voltam pozitív gondolatokkal energiával és akaraterővel. Nagyon tetszik, hogy rengetek étel receptből válogathatok és nagyon finomak A Speed szakasszal kezdtem, 5 hét alatt 6 kg-ot fogytam és nagyon sok centi változás történt. Az elején kicsit nehéz volt, mert éhes voltam, de ahogy mentek le a kilók, már nem arra gondoltam. Hétről-hétre könnyebb lett...és én is. :)

Most tartok a 8. hét-nél és -8 kg-nál.

Hogy mit adott nekem ez a program? 
- reményt
- örömöt
- kitartást
- önbizalmat
- hitet
- és egy életen át tartható egészséges, életmódot! 

Rengeteg segítséget és támogatást kaptam. Ma már újra élvezem az életet, és már nem borús az ég, hanem napos. :)

Két orvos, Dr. Farkas Kitti alapító és Dr. Bajnok Éva endokrinológus szakorvos különböző felépítésű, de azonos koncepciójú online programjai közül mindenki ki tudja választani a neki valót. Ez egy szakszerű program, amely segítséget nyújt azoknak, akiknek az eddigi próbálkozásaik nem voltak sikeresek.

További információ: www.alakorvoslas.hu

 

A programosok számára saját felületet fejlesztettünk, amelyet belépés után érhetnek el. Itt találják a programjaikat saját vezérlőpulttal, receptkeresővel, edzéstárral és fejlődési naplóval.
A programtervezővel könnyedén megtervezhetik, mit szeretnének enni. Szeretnénk, hogy érezze, nálunk minden róla szól. Nem az élete alkalmazkodik a diétájához, hanem a diétája az életéhez. Ehhez pedig minden támogatást megkap tőlünk. Nincs még egy olyan diétás program, ami ezt nyújtja.

Kérdésed van? Írj a hello@alakorvoslas.hu címre. 

A bejegyzés trackback címe:

https://alakorvoslas.blog.hu/api/trackback/id/tr3318109612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása