Mónika fogyástörténete: "Tudom, hogy az Alakorvoslás Programmal sikerülni fog a teljes átváltozás."

2021. november 30. - dr. Farkas Kitti

A sikertelen fogyókúrák zöme nem a fogyni vágyók elszántságának hiánya, hanem a helytelen módszer miatt fullad kudarcba. A sikert garantálni lehet egy szakmai programnál, ha a fogyni vágyó betartja a program előírásait látványos fogyást lehet elérni egészségesen, helyes módszerrel, éhezés és szenvedés nélkül.    
Mónika is elhatározta, hogy nem halad tovább a hízás útján, hanem egy erőteljes kormánymozdulattal rátér az egészséges életmódra. 
Következzen az ő sikertörténete.

45 éves leszek az idén, egy 6 és egy 8 éves gyermekem van, iskolavédőnőként dolgozom egy ezerfős intézményben. Mióta az eszemet tudom (kb. kiskamasz korom óta) küzdök a kilókkal, nem szerettem azt, ahogy kinézek. Mégis eljött az a pillanat az életemben, amikor azt kívántam, hogy "bárcsak megint olyan testem lenne, amire kamaszkoromban azt hittem, hogy szörnyű".
Az ételekhez való érzelmi viszonyulásom és a mozgás teljes hiánya miatti súlyfeleslegemhez 6 évvel ezelőtt autoimmun pajzsmirigy alulműködést (Hashimoto) is diagnosztizáltak nálam. Többször nekifutottam már különböző fogyókúráknak, az elszántság, az akarat hetekig ki is tartott, de mindig feladtam az állandó éhség miatti frusztráció vagy a sok "eztsemszabad" tiltás vagy az egyhangú ételek miatt. Volt olyan eset, amikor a párom már rám szólt, hogy "vagy ő, vagy a diéta", mert annyira feszült és sárkányos voltam, hogy szinte ráment a kapcsolatunk.

Az idén azonban történt valami! Épp nyaraltunk, én bokáig betakarózva ültem a medence mellett, figyeltem a vízben önfeledten játszó gyermekeimet és a páromat, és azt gondoltam, hogy soha többé nem akarok szégyenkezve a parton kuporogni és kimaradni a közös játékból, az örömükből. A Facebook-on szembejött velem az Alakorvoslás Program, elkezdtem fogyástörténeteket olvasni, megrendeltem az első csomagot, és mire hazaértünk a nyaralásból, már vártak is otthon a termékek. 
A programot augusztus 16-án kezdtem, és szeptember 30-ra 10 kg-tól szabadultam meg. Ez a végső cél negyede, azaz 25% teljesítve (ez így jobban hangzik).
Az első napokat a korábbi életem "mindent is megeszek, bármikor" életmódja miatt elég nehezen éltem meg, de pár nap után hozzászoktam az ételek mennyiségéhez és a keretrendszerhez is. Imádom, hogy kiléphettem a komfortzónámból, és korábban nem használt fűszereket, ízeket, recepteket kóstolhatok. Ebéd és vacsora előtt a MedWay Diet szeleteket ehetem, ami egyrészt finom, másrészt segít a diétában, harmadrészt pedig megvan a feeling, hogy "csokit" ehetek, így az édesség/nassolás iránti vágyam is teljesül. A párom többször megkérdezte, hogy bírom, mert nem látja rajtam azt a hiányérzetet, feszültséget, mint a korábbi fogyókúráim alkalmával. Végre sikerült beépítenem az életembe a mozgást, sikerült megtalálnom azt a formáját, ami a személyiségemhez közel áll, és nem egy kötelező elvégzendő feladatként élem meg. Számomra ez a dance workout.
img_2448.JPG
Az első próbatétel is megvolt. Hazautaztunk a szüleimhez, ahol a méltán híres helyi töltött lángosból és a szülinapi tortámból is ettem. A shaket megtartottam reggelire és már ismerem a mérték szó fogalmát, így egy dekát sem híztam vissza az otthon töltött napok alatt.
Amit kaptam még a programtól - a könnyed étrend-tervezés, valamint a mozgás örömébe és stresszcsökkentő hatásába való belekóstolás mellett -, az az ösztön-és gyomorvezérelt étkezések helyett a tudatos, egészséges táplálkozás, fegyelmezettség, fókusztartás és remény, hogy nekem is sikerülhet.

Csodás érzés, hogy végre nem azért áll rosszul egy ruha, mert feszül, hanem azért, mert már lötyög rajtam. Természetesen folytatom a programot, hiszen a hernyóból pillangóvá alakulásomnak még csak az elején tartok, de tudom, hogy az Alakorvoslás Programmal sikerülni fog a teljes átváltozás.

Az Alakorvoslás Program egy egyedülálló fogyókúrás módszer, amelyet dr. Farkas Kitti dolgozott ki. Újszerű megközelítéssel, tudományos háttérrel és különleges, csak a program keretében kapható természetes táplálék kiegészítőkkel segít a fogyásban. Csatlakozz az Alakorvoslás programhoz, tanuld újra, amit a fogyásról tudsz és érd el azt az alakot, amit mindig is szerettél volna.

További információ: https://alakorvoslas.hu/alakorvoslas

Kérdésed van? Írj a hello@alakorvoslas.hu  címre.

A bejegyzés trackback címe:

https://alakorvoslas.blog.hu/api/trackback/id/tr4216769010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása