Évi fogyástörténete: "Az Alakorvoslás Programnak nagyon sokat köszönhetek, nem csak mínusz 11 kg-ot."

2021. november 23. - dr. Farkas Kitti

Az Alakorvoslás Programban a programosok nemcsak elérik és megtartják vágyott alakjukat, hanem energikusabbak, kiegyensúlyozottabbak, fittebbek lesznek.
Éva 43 éves, két gyermek édesanyja. Ülőmunkát végez, édesapja elvesztése óta jelentős súlytöbblettel küzdött addig, amíg meg nem ismerte a programot.

Az alábbiakban az ő fogyástörténetét olvashatjátok.

Sokféle fogyókúrát kipróbáltam, de egy sem hozta meg a várt eredményt. Az Alakorvoslás Programról egy kedves ismerősömtől hallottam, májusban bele is vágtam. Már a kezdetekben elindultak a kilók lefelé. A nyaralásunk alatt is odafigyeltem az alappillérek betartására, sportoltam is, de közben nem mondtam le egy-egy sütiről sem, a program szavaival élve tudatosan kilengtem, így a szabadságom ideje alatt sem híztam. 
Az elmúlt időszakban visszatértem a heti rendszeres mozgáshoz, amiben sokat segített a "Nyomkodás helyett NYOMÁS" Facebook csoport. Szuper, hogy van egy közösség, ahol megosztjuk egymással, mit sportoltunk, mi volt a nehézség vagy épp a könnyebbség a napi mozgásban. Mindezek mellett könnyen elvégezhető, tabata videókat is megoszt velünk a csoport mentora, Ivett, akinek köszönhetően megismertem és szerelmese is lettem ennek a mozgásformának. Három éve kezdtem el futni, kisebb nagyobb kihagyásokkal. Ma már szinte elképzelni sem tudom, hogy ne iktassam be a minden napjaimba a futást, sőt, a lányom is gyakran csatlakozik hozzám, a Kolonics György Emlékfutás-on is részt vettünk. A hétvégi futásaimra pedig a kutyusunk és a kisfiam is el szokott kísérni, ő biciklivel jön.

2_3.jpg

Fantasztikus érzés, hogy jó példát tudok mutatni a gyerekeimnek, ők is szeretnek mozogni.

Szeptemberben mindig nagy a hajtás, két gyermek édesanyjaként. Sulikezdés, visszarázódni a munkába, iskolába. Eddig sosem volt könnyű, és mindig nagyon fáradtnak éreztem magam. A programnak és a rendszeres sportnak köszönhetően idén olyan energikus voltam, mint még sohasem.

A program receptjei fantasztikusak, éhezés és szenvedés nélkül fogytam. Egy ételről sem kell lemondani, ugyanúgy fogyasztottam túrós tésztát és bográcsos halászlevelet idén nyáron is, mint eddig. A munkatársaim többször megkérdezték az ebédemet látva, hogy "Nem úgy van, hogy fogyókúrázol? Miért eszel ilyen finomat és sokat?". Ilyenkor mindig a program szlogenjével válaszoltam: "Egyetek rendes kajákat a diéta ideje alatt is."  Fantasztikus, hogy nem kell bíbelődni a hozzávalók kiírásával sem, a heti étrendtervező és a bevásárlólista szuper funkció a honlapon. Az egész család a program receptjei alapján étkezik.
A MedWay Diet termékek közül egy kedvencet sem tudnék kiemelni, mindegyik nagyon finom. A shake nélkül el sem tudom képzelni a reggeleket, a szeletek pedig a kirándulások során jönnek jól. A lányom kedvence a csokis szelet.3_1.jpg

Az Alakorvoslás Programnak nagyon sokat köszönhetek, nem csak mínusz 11 kg-ot és azt, hogy kisebb ruhákat hordok. Egy szuper közösség tagja lettem és megismertem olyan személyeket, akik teljes mértékben elhivatottak szakmájuk iránt, segítőkészek, és fontos nekik, hogy az emberek jól érezzék magukat a bőrükben. 
1_3.jpg

Az Alakorvoslás Program egy egyedülálló fogyókúrás módszer, amelyet dr. Farkas Kitti dolgozott ki. Újszerű megközelítéssel, tudományos háttérrel és különleges, csak a program keretében kapható természetes táplálék kiegészítőkkel segít a fogyásban. Csatlakozz az Alakorvoslás programhoz, tanuld újra, amit a fogyásról tudsz és érd el azt az alakot, amit mindig is szerettél volna.

További információ: https://alakorvoslas.hu/alakorvoslas

Kérdésed van? Írj a hello@alakorvoslas.hu  címre.

A bejegyzés trackback címe:

https://alakorvoslas.blog.hu/api/trackback/id/tr3516763066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása