Dóri története: Biológus, 3 gyermekes anyuka sikere a programmal

2021. március 08. - dr. Farkas Kitti

A család, a háztartás, a rohanós minden napok közepette hajlamosak vagyunk, hogy hátrasoroljuk magunkat. Nehéz időt és energiát szakítani arra, hogy magunkkal is foglalkozzunk, pedig nagyon fontos, hiszen a csinos külső kiegyensúlyozottabbá, boldogabb anyává, feleséggé és nővé tehet bennünket. Fantasztikus példa erre Dóri története, amit az alábbiakban olvashattok.

Biológus vagyok, így szakmailag is kritizálom a óriási diétapalettát. Mind közül messze az Alakorvoslás Programot tartom a legmegalapozottabbnak és leghitelesebbnek. 
Régóta kerestem a számomra megfelelő diétát, életmódot, végül jókor, jó időben találtam rá erre a programra. Pont akkor, amikor az elhatározásom a fogyást illetően kiteljesedett.  
Három gyermek édesanyja vagyok, a legidősebb 14, a középső 12, és a legkisebb, kis meglepetésbabánk 2 éves.

A mi családunk nagyon szeret enni. Megpróbálok a lehető legegészségesebben főzni, már csak azért is, mert a két nagy gyermekem versenysportoló.  A szokásos sztorit követve, utolsóként magamat sorolva a hétköznapokban, rajtam maradt plusz 15 kg. Amivel én megcsúsztam, és elhíztam, az az étkezések száma és rendszertelensége volt.dori_2.jpeg
Amikor elkezdtem a programot, számomra a legnehezebb az éhséggel való küzdelem volt. Ebben nagyon sokat segített, és segít a mai napig a MedWay Diet termékcsalád, szívesen fogyasztom a shakeket és a szeleteket is. De azt gondolom, hogy a legfontosabb az, hogy megtanultam “éhesnek lenni”, és ami az elején komoly fejfájással és olykor szédüléssel is járt, mára teljesen kezelhető lett. Betartom a 4-6 órás szüneteket az étkezések között. Mindent eszem (rengeteg receptből szerzek inspirációt) és egy applikációval követem a kalóriát és a szénhidrát/fehérje/zsír bevitelét. Egyelőre még gondot okoz a megfelelő mennyiségű víz elfogyasztása, van, hogy úgy érzem, a fülemen fog kifolyni, de a bőröm azonnal jelez, ha kevesebb vizet viszek be. A mozgás is aktívan az életem része, ellipszis tréneren gyalogolok, jógázom, egy applikációval 30 napos kihívásokat állítok be és kutyát is sétáltatok.dori_1.jpeg

November végén kezdtem az Alakorvoslás Programot, most 11 kg mínusznál tartok. Nagyon büszke vagyok magamra. De nincs még vége, elhatároztam, hogy kezdődjön ötössel az a mérlegkijelző!  

Az Alakorvoslás Program egy egyedülálló fogyókúrás módszer, amelyet dr. Farkas Kitti dolgozott ki. Újszerű megközelítéssel, tudományos háttérrel és különleges, csak a program keretében kapható természetes táplálék kiegészítőkkel segít a fogyásban. Csatlakozz az Alakorvoslás programhoz, tanuld újra, amit a fogyásról tudsz és érd el azt az alakot, amit mindig is szerettél volna.

További információ: https://alakorvoslas.hu/alakorvoslas

Kérdésed van? Írj a hello@alakorvoslas.hu  címre.

A bejegyzés trackback címe:

https://alakorvoslas.blog.hu/api/trackback/id/tr5616454642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása