Kiírnám az égre csupa nagy betűkkel, hogy: LÁNYOK, FIÚK, EZ AZ!

2020. november 17. - dr. Farkas Kitti

Kata fotóstársa, Klaudia révén ismerte meg az Alakorvoslás Programot. Klaudia fogyástörténeteit olvashatjátok a blogon is, fantasztikus eredményt ért, 28 kg-tól szabadult meg és bombaformában van. Kata ezt a példát látva elhatározta, hogy ő is belevág. Olvassátok el az ő történetét!

Harminc éven keresztül nagyon intenzíven sportoltam, de ahogy távolodtak az aktív éveim, úgy jöttek fel rám a plusz kilók. Elhatároztam, hogy 56 évesen, pajzsmirigy alulműködéssel le szeretném adni a súlyfeleslegemet. Október hónapban elvállaltam a programosok privát csoportjában a mentori szerepet, mert tudtam, hogy ez plusz erőt ad számomra.

Eltelt az első hónapom a programmal és szívem szerint kiírnám az égre csupa nagy betűkkel, hogy: LÁNYOK, FIÚK, EZ AZ! Ha fogyni szeretnétek vagy "csak" egyszerűen tudatosan, egészségesen étkezni, akkor itt a segítség.kata_1_1.jpg
A tudatosságot mindenképpen kihangsúlyoznám és az egészséges táplálkozást. Amióta az Alakorvoslás Program szerint táplálkozom sokkal jobban odafigyelek arra, hogy jó minőségű ételeket egyek. El kell, hogy meséljem nektek, hogy az én életvitelem hihetetlen rapszodikus, ami ugye nem túl előnyös egy fogyókúra kellős közepén. Van, hogy jön a telefon és rohannom kell, de van, hogy napokig a számítógép előtt ülve tervezgetek. Régebben kipróbáltam már számos fogyókúrás ötletet, különböző diétákat, de - többek között - az életvitelem miatt ezek nem váltak be. A munkám miatt szigorú táplálkozási korlátokat nem tudtam és nem tudok tartani. Az Alakorvoslás Programmal nem is kell és ez fantasztikus.

Az elmúlt egy hónapban többször kellett ételt rendelnem, többször volt olyan napom, hogy autóban vagy épp egy múzeumban kiállításépítés közben kellett megoldanom az ebédet. Autós napokon nagy kedvencemmé vált a főzésmentes wrap, kirándulós napokon ha nem vittem magammal ebédet, akkor is tudtam mit választani a helyi kifőzdéből, ami az adott szakaszba tökéletesen illeszkedett. Többször előfordult, hogy nem bírtam megenni az egész adagot, észrevettem magamon, hogy kevesebb mennyiséggel is jóllakok. A megfelelő mennyiségű folyadékfogyasztással sem volt gond, pedig ettől féltem a legjobban. Igyekszem a mozgást szép lassan visszacsempészni a hétköznapjaimba is. Hétvégén ez adott, a családommal nagyon szeretünk túrázni.  kata_2.jpg 

Nagyon boldog vagyok, mert ez a szakmai program, ezek az alapelvek, ezek az étrendek elindították a mérleg mutatóját lefelé és a centik is egyre kevesebbet mutatnak. Kevesebb, mint egy éve pajzsmirigy műtétem volt és még sajnos mindig ott tartunk, hogy beállítsák a gyógyszeremet, ennek ellenére három kilót fogytam az egy hónap alatt és teljesen biztos vagyok abban, hogy addig folytatom a Speed és az Easy szakaszt, amíg a célomat el nem érem! Utána pedig következik a New Life.

Ami még igazán jó érzéssel tölt el, hogy érzem a „hátam mögött” álló segítséget!  Bármikor kérdezhetek, bármikor megoszthatom az érzéseimet, gondolataimat. Az Alakorvoslás Programot mindenkinek csak ajánlani tudom. Merjetek belevágni a súlycsökkentésbe, az életmódváltásba, ezúttal sikerülni fog!! 

Két orvos, Dr. Farkas Kitti alapító és Dr. Bajnok Éva endokrinológus szakorvos különböző felépítésű, de azonos koncepciójú online programjai közül mindenki ki tudja választani a neki valót. Ez egy szakszerű program, amely segítséget nyújt azoknak, akiknek az eddigi próbálkozásaik nem voltak sikeresek.

További információ: www.alakorvoslas.hu

 

A programosok számára saját felületet fejlesztettünk, amelyet belépés után érhetnek el. Itt találják a programjaikat saját vezérlőpulttal, receptkeresővel, edzéstárral és fejlődési naplóval.
A programtervezővel könnyedén megtervezhetik, mit szeretnének enni. Szeretnénk, hogy érezze, nálunk minden róla szól. Nem az élete alkalmazkodik a diétájához, hanem a diétája az életéhez. Ehhez pedig minden támogatást megkap tőlünk. Nincs még egy olyan diétás program, ami ezt nyújtja.

Kérdésed van? Írj a hello@alakorvoslas.hu címre. 

A bejegyzés trackback címe:

https://alakorvoslas.blog.hu/api/trackback/id/tr9516288484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása