Judit pajzsmirigy problémával is sikeresen halad

2020. október 08. - dr. Farkas Kitti

Minden hónapban a közösen programozunk sorozatunkban két programos mutatja be életmódváltását. Nem csak napi táplálkozási naplójukat, hanem történetüket is megismerhetjük. Szeptemberi mentorunk, Judit az Alakorvoslás Programba azért vágott bele, mert idén autoimmun gyulladásos pajzsmirigy betegséget diagnosztizáltak nála és a kemény sport, valamint a fegyelmezett étrend ellenére az elmúlt pár hónapban csak jöttek rá a kilók.judit_1.jpg

Az alábbiakban az ő történetét olvashatjátok, amely jó példa arra, miért elengedhetetlen, hogy szakemberek segítségével fogyjunk, akik szükség esetén az egyéni szempontok szerint tudják alakítani a programot, illetve kivizsgálást, további teendőket javasolni.

Az Alakorvoslás Programról barátnőmtől, Melindától hallottam. Segítségével tavaly novemberben már sikeresen leadtam a plusz kilóimat, májusig könnyedén tartottam is az akkor elért súlyomat. Év elején labor-, és ultrahang lelet alapján pajzsmirigy autoimmun gyulladásos megbetegedést diagnosztizáltak, így hormonpótló gyógyszer szedését kezdtem. A három hónap múlva esedékes kontroll vizsgálat alkalmával a gyógyszer mellett rendezett pajzsmirigy labor értékeket találtak, így a mellékhatásként jelentkező emelkedett pulzus miatt a gyógyszer szedését le is állították.

Irodai munkát végzek, nap végére már nagyon hiányzik a mozgás. Négy éve futok, kerékpározok és funkcionális edzésre is járok, mégis az elhízás útjára léptem ebben az időszakban. Úgy gondoltam, csak egy szakmai program segíthet abban, hogy a betegségem ellenére leadjam a pár hónap alatt felszedett kilókat, ezért elvállaltam a szeptemberi mentor szerepét a programosok privát csoportjában.

Kitti mindenek előtt egy BIA, azaz testösszetétel-mérést javasolt, hogy megtudjuk, mennyi a testemben a zsír, a sejten kívüli víz és az izomzat. Az eredmény kiértékelése után egy újabb laborvizsgálat következett, erős gyanúja beigazolódott, a gyógyszer nélkül ismét felborult a pajzsmirigy működésem.

judit_2.jpgKét hét Speed szakasszal kezdtem a szeptembert. Számomra csak az első két nap bizonyult nehezebbnek és a megfelelő mennyiségű víz fogyasztására kellett odafigyelnem. És természetesen a fehérjére, ugyanis ebben a hónapban is sportoltam, hosszú távokat futottam, még a sarudi futóversenyen is részt vettem.  
Idő hiányában nem minden nap főztem, gyakran rendeltem az ételeket. A toGO és az egyszerűsített étrend táblázata alapján ez nagyon könnyedén ment. A kolléganőim mindig irigyen nézték az ebédemet és kérdezték, hogy én ilyeneket ehetek? Büszkén válaszoltam, hogy persze, csak a megfelelő összetételre kell figyelni.

Két hét Speed szakasz után az Easy szakasszal folytattam a programot, az addig makacsul ragaszkodó kilók szépen kezdtek elindulni lefelé, 3 kg-tól sikerült megszabadulnom.
Folytatom a programot, egyelőre még két hét Easyvel, utána ismét visszatérek a Speed szakaszra, hogy elérjem a célomat.

judit_3.jpgDr. Farkas Kitti szakértői kommentárja Judit történetéhez:
 
Judit induló BIA mérésének eredmény nagyon meglepett. Annak ellenére, hogy keményen fut, biciklizik és rendszeresen jár funkcionális edzésre, mérési eredménye azt mutatta, izomállománya átlag alatti. A sejten kívüli víz mennyisége a felső határon állt, az aktív sport ellenére középérték felett volt a testzsírszázaléka. Egyértelműen tartalékolt a szervezete, gyakorlatilag az edzések alkalmával izombontásból fedezte az energiát, a zsírt pedig raktározta. Az Alakorvoslás Program endokrinológusával, dr. Bajnok Évával egy online vizit keretén belül részletesen átbeszélték a laborértékeit, a hormonpótló gyógyszerszedés indokát. A túlsúly problémamentesen leadható, ha a pajzsmirigy alulműködés szakszerűen kivizsgált, valamint annak terápiája és kontrollja is megfelelő.

Nagyon büszke vagyok Juditra, hogy a kezdeti stagnálás ellenére sem adta fel és ilyen szépen megindult a fogyás útján. Biztos vagyok benne, hogy hamarosan eléri az álomsúlyát.

Az Alakorvoslás Program egy egyedülálló fogyókúrás módszer, amelyet dr. Farkas Kitti dolgozott ki. Újszerű megközelítéssel, tudományos háttérrel és különleges, csak a program keretében kapható természetes táplálék kiegészítőkkel segít a fogyásban. Vásárold meg az online Alakorvoslás programot, egyszeri 4990 Ft-ért. Tanuld újra, amit a fogyásról tudsz és érd el azt az alakot, amit mindig is szerettél volna.

További információ: https://alakorvoslas.hu/alakorvoslas

Kérdésed van? Írj a hello@alakorvoslas.hu  címre.

A bejegyzés trackback címe:

https://alakorvoslas.blog.hu/api/trackback/id/tr4616232440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása