Kata története: Nyaralás, lángos, duplacsokis Magnum és mínusz 10 kg

Ilyen egy tökéletes tudatos kilengés

2020. szeptember 03. - dr. Farkas Kitti

„Hurrá, nyaralunk" sorozatunkban Kata vállalta, hogy bemutatja a programosok privát Facebook csoportjában, hogy egy nyaralás ideje alatt milyen a tudatos kilengés, milyen könnyedén tud ebédet választani a Balaton felé egy benzinkúton vagy épp a strandon, mindezt úgy, hogy az egyszerű diétás szabályokat szem előtt tartja.
Korábban a 90 napos szétválasztó diétával ugyan lefogyott 8-9 kg-t, de sajnos kamatostól visszajöttek a kilók. Mikor szembe jött vele az Alakorvoslás Program, égi jelnek vette. Nagyon elszántan, hatalmas motivációval kezdett bele a programba, melynek meg is lett az eredménye.

Az alábbiakban az ő fogyástörténetét olvashatjátok.

Orosz Katalin vagyok, jelenleg a 21 hónapos kislányommal gyeden levő ápolónő. Sikertelen fogyási próbálkozásaim után a közösségi médiában találtam rá az Alakorvoslás Programra. Szerettem volna egy olyan módszerrel leadni a túlsúlyomat, amely nem csak szakmai segítség a számomra, hanem egy teljes életmódváltás. Párom támogatása mellett vágtam bele a programba.118630422_998987277216794_109574882257146476_n.jpg

Július 8-án, négy hét Speed szakasszal kezdtem, ekkor a mérleg 82,6 kg-ot mutatott (ami ma már félelmetes számomra), a haskörfogatom pedig 105 cm volt.
A programban legnehezebb számára az volt, hogy ne egyem meg a gyerekek tányérján hagyott utolsó falatokat és a párommal közös esti mértéktelen vacsizásnak is véget kellett vetnem. Az első hét nem volt könnyű, de az ételmaradékok elpusztítását, a folyamatos evést felváltotta egy napi háromszori, tudatos étkezés. Az Alakorvoslásnak köszönhetően a sport is aktív része lett a napjaimnak, nagyon élvezem a Program edzőjének, Szalka Andinak a tornáit. "Fénykoromban" 10 évig röplabdáztam és 4 évig atlétikáztam, mégis döbbenten jött a felismerés, hogy szeretek mozogni. Közösen tornáztunk, sétáltunk és bicikliztünk a nyáron a lányokkal (párom három lányával egészült ki a csapatunk), amelyek szuper programok voltak.

2_1.jpgA kezdeti sikerek nagyon motiváltak, így úgy gondoltam, hogy augusztusban elvállalom a mentorszerepet. Ezt megelőzően csak csendes megfigyelő voltam az Alakorvoslás Program résztvevők zárt facebook csoportban, folyamatosan gyűjtöttem a receptötleteket, inspirálódtam a többiek táplálkozási naplóját látva.   
Idén Balatonföldváron nyaraltunk, melyre tudatosan készültem az étkezésemet illetően is. Hosszasan tanulmányoztam a Holiday programot és igyekeztem betartani a leírtakat. Egyáltalán nem volt nehéz, sőt! Tele voltam energiával, nem fetrengtem a parton a sok elfogyasztott felesleges kajától, mint egy partra vetett cet. Ettem hekket, sült kolbászt, sajtos-tejfölös lángost, bundáskenyeret és természetesen a napi jégkrém adag sem maradhatott el, imádom a duplacsokis Magnumot.
Nagy álmom vált valóra, hogy reggeli futásomat a Balcsinál tehettem meg. Fantasztikus élmény volt! 4.jpg

A fentebb leírt tudatos kilengés után augusztus végére 72,2 kg lett a testsúlyom, azaz több, mint 10 kg-ot fogytam. A haskörforgatom pedig 15 cm-mel lett kisebb. Az új célom a 65 kg elérése és megtartása. Köszönöm Kittinek a folyamatos biztató szavait, a zárt csoport tagjanak a támogatást!

Kezdjétek el Ti is az Alakorvoslás Programot, fittebbek, energikusabbak lesztek és persze vékonyabbak!

Gratulálunk Kata, elképesztő a változás, fantasztikus vagy!

Az Alakorvoslás Program orvosok és szakemberek által kidolgozott online életmód program. 

További információ: Programok

Kérdésed van? Írj a hello@alakorvoslas.hu  címre.

118731778_311491766587279_7815998285231411035_n.jpg


118766316_314803076510471_6924501019016539000_n.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://alakorvoslas.blog.hu/api/trackback/id/tr1916187222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása