Ismerd meg közelebbről dr. Mezei Melindát, a program veszprémi orvosát

2020. augusztus 07. - dr. Farkas Kitti

Dr. Mezei Melinda is csatlakozott az Alakorvoslás Program orvos csapatához, és megnyitotta a veszprémi Alakorvoslás pontot, ahol személyes konzultációt és BIA testösszetételmérést nyújt. Nagy öröm számomra, hogy egy ilyen lelkes kolléga csatlakozott a csapathoz, akivel ugyanaz a célunk: szakmai segítséget nyújtani a fogyni vágyóknak, hogy a sok kudarc után, valóban elérjék azt az alakot, amit szeretnének. 

Ismerjétek meg közelebbről!

Aneszteziológusként dolgozom a pápai és tapolcai kórházban, emellett az Alakorvoslás Program veszprémi orvosa, valamint egy tíz hónapos kisfiú édesanyja vagyok.veszprem_mg_0617.jpg

1983-ban születettem, és mivel mindig is szerettem, és jól ment a matematika és a biológia, a pályaválasztáskor az orvos és a közgazdász között vacilláltam. Tanulmányaim végül a SOTE-n kezdtem meg, ekkor költöztem fel Budapestre. Ugyan a belgyógyászat is érdekelt, végül az anesztézia, intenzív terápiát választottam – amelynek köszönhetően a gyors, felelős döntések és a nagy nyomás a mindennapjaim részévé váltak, és ebben találtam meg önmagam.

Orvosi diplomám megszerzése mellett nem engedtem el korábbi érdeklődésem sem, és orvos-közgazdász oklevelet is szereztem a Nyugat-magyarországi Egyetemen. Azt mindig is tudtam, hogy nem Budapesten szeretnék élni, a szakvizsga megszerzése után Veszprémbe költöztem. Megszerettem a várost, egyszerre izgalmas és csendes, amellett, hogy gyönyörű. Innen jártam Ajkára, ahol sok éven keresztül dolgoztam aneszteziológus, intenzív terápiás szakorvosként.

Amikor megismertem Dr. Farkas Kitti Alakorvoslás Programját, elhatároztam, hogy én is részt szeretnék venni ebben a munkában, mivel számtalanszor találkozom orvosként azzal, hogy az elhízás milyen óriási probléma Magyarországon. Többszörös kockázat műtéteknél, ugyanis nagyban függ a műtét és a gyógyulás sikere attól, hogy a betegnek van-e túlsúlya. Tapasztalataim alapján vannak olyan műtétek, amelyekre nem is kerülne sor, ha a páciens nem lenne túlsúlyos, ilyenek például bizonyos térdműtétek. Orvosként mindezt tudni nem volt elég számomra. Többet szeretettem volna tenni ezekért a páciensekért. Sajnos még a kórházakban sincs elég dietetikus, táplálkozási szakember, aki segítséget nyújthatna a betegeknek.veszprem_mg_0628.jpg

Az tetszett meg az Alakorvoslás Program célkitűzésében, hogy szakszerű, valóban működő, tartós megoldást nyújt. Mert fogyókúrákban, módszerekben nincs hiány, minden nap hallani valami újról, egy slágerről, a probléma mégis romlik, ahelyett, hogy javulna.

Láttam ezt közelről is. Gyerekkoromtól figyelemmel kísérhettem, ahogy édesanyám minden újdonságot kipróbált, a „káposztaleves kúra”, a „90 napos diéta”, a bogyók, teák és mindenféle szerek sikertelenségét közelről szemlélhettem. Elszomorítónak is találtam és megfogadtam, hogy sosem fogok fogyókúrázni, és inkább a sport és a mértékletes táplálkozás erejére támaszkodom majd. A várandósságáig ez működött is, de kismamaként többet szedtem fel, mint amennyit szerettem volna. Ezért örültem neki, hogy az Alakorvoslás Program a Kismamák számára is nyújt lehetőséget az egészséges súlygyarapodás elérésében.

veszprem_mg_0235.jpg

Az Alakorvoslás Program, könnyen, online elérhető szakszerű módszer. Nem köti a fogyást termékhez, de kínál egy természetes termékcsaládot segítségként, és a személyes konzultáció lehetőségével egy valóban működő, tartós megoldást jelent azoknak is, akik az egészségük, és azoknak is, akik az alakjuk miatt szeretnének fogyni.

Az Alakorvoslás Program orvosaként a belgyógyászati érdeklődésemből is profitálhatok, hiszen a program keretében követhetem az életmód megváltoztatásának hatását a krónikus betegségekre, mint például a cukorbetegség, az inzulinrezisztencia vagy a magas vérnyomás betegség.

Szeretném, ha az életmódváltás nem egy ijesztő szó lenne, melyet a drága, ízetlen, nehezen elkészíthető ételekkel társítanak, s amelyet csak a társadalom egy bizonyos rétege engedhet meg magának. Célom, hogy eloszlassam az ezzel kapcsolatos mítoszokat. Fontos számomra, hogy tudatosítsam az emberekben, hogy az egészséges életmód nem bonyolult, speciális fogásokon alapul, nem valami extrára van szükség. Az általános életvitelt kell egészségesebbé tenni, a táplálkozást néhány szakmai szempontnak megfelelően módosítani, de rendes, finom, hagyományos ételeket kell enni. A lényeg csak az, hogy a megfelelő időben, optimális mennyiségben és összetételben. Nem az életet kell a diétához igazítani, hanem pont fordítva, a diétát az életünkhöz. Ez pedig egyszerűen elérhető, ha egy jó szakmai programot követünk, amelynek célja megtanítani a fogyni vágyót arra, hogyan tudja elérni és megtartani azt az alakot, amire mindig is vágyott. Ezért dolgozom az Alakorvoslás Program orvosaként. 

Vásárold meg az Alakorvoslás Programot 50% kedvezménnyel, dr. Mezei Melinda ajánlásával, itt:

https://alakorvoslas.hu/orvosaink/dr-mezei-melinda

Kérhetsz hozzá személyes konzultációra is időpontot a hello@alakorvoslas.hu email címen. 

A bejegyzés trackback címe:

https://alakorvoslas.blog.hu/api/trackback/id/tr8416077808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása