Viki, a májusi mentorunk története a 3 ruhaszámról

2020. június 03. - dr. Farkas Kitti

Májusi "Közösen készülünk a nyárra" sorozatunk kapcsán ismertem meg Vikit. Vállalta, hogy egy hónapon keresztül napról napra bemutatja táplálkozási naplóját. Célja az volt, hogy az eddigi két ruhaméretcsökkenés mellé még egyet fogyjon. Korábban több fogyókúrával is próbálkozott, sikertelenül. Azt gondolta, hogy az autoimmun pajzsmirigy betegsége és az inzulinrezisztenciája mellett lehetetlen a fogyás. De nem adta fel, nagyon kitartó személyiség. Így a programba is kőkemény elhatározással vetette bele magát.

Következzen az ő fogyástörténete.  

A tavalyi év végén ismerkedtem meg az Alakorvoslás Programmal, Kriszti barátnőm mutatta meg, hogy tudott rövid idő alatt egészségesen megszabadulni a túlsúlyától. Példája motivált, hogy én is belekezdjek a diétába, hiszen az elmúlt években jelentős túlsúlyt sikerült felszednem, amit pajzsmirigy alulműködés és inzulinrezisztencia alapbetegségeim mellett eddig nem tudtam leadni. Számos sikertelen diétán vagyok túl, amelyek nem a kitartásomon múltak, hanem egyszerűen nem adtak komplex megoldást minden helyzetre, amivel találkozhatunk a hétköznapok során (például a "to go" szituációkra). Amiben nekem nagy segítség az Alakorvoslás Program, hogy ha van időm előző este, főzök, ha nincs, akkor pedig tudom, mit ehetek a munkahelyi kifőzdében vagy egy étteremben.unnamed_1.jpg
Májusig két ruhaméretet fogytam Speed és Easy szakaszokkal, életmódváltással, sporttal. Ekkor lettem a "Közösen készülünk a nyárra" sorozat mentora, azaz napi szinten beszámoltam a Facebook zárt csoportban az aznapi étkezéseimről. A szigorú Speed szakasszal kezdtem, kezdetben megerősítésként mindent kimérve és számolva, a kalóriabevitelt és a vízfogyasztást is applikációval ellenőrizve. Vízfogyasztással sosem volt problémám, reggel éhgyomorra rögtön ittam már két pohár vizet, mielőtt munkába indultam egy litert biztosan elfogyasztottam. Az étkezésemet előre elterveztem, felkészültem alapanyagokkal, de a receptkereső kiváló segítség abból főzni, ami otthon van. Két hét után már csak szúrópróbaszerűen mértem az alapanyagokat, de a receptet mindig pontosan tartottam, vagy ha bizonytalan voltam, megkérdeztem Kittit, helyesen gondolom -e az egyes alapanyagcseréket. A nassolási késztetés leküzdését az egyes ételek mélyhűtésével oldottam meg, például a málnás túrókrém jól lehűtve tökéletes megoldás fagyi helyett.

A heti háromszor 50 perc kardiót, infrashape-edzéssel és nagy sétákkal egészítettem ki, ami igazán jót tett. A mozgások időpontját előre megterveztem, hogy biztos ne maradjanak el, és vettem egy okos karkötőt is, amely segítségével a sporttevékenységem nyilvántartása is nagyon egyszerű. A bőröm rugalmassága megőrzése érdekében elkezdtem néhány testkezelésre is járni.

unnamed_3.jpgAz alábbi néhány ötlet, támpont számomra bevált és segített a program tökéletes betartásához:  
- családi ünnep vagy vendégség esetén arra gondoltam én vagyok a sofőr és azért nem fogyasztok alkoholt,
- ha desszerttel kínáltak, udvariasan elutasítottam, vagy ha a szituáció megengedte, sétáltam egyet míg a többiek megették,
- kávézóban is nagyon figyeltem, hogy a kávé mellé kínált csoki, keksz, süti se kerüljön elfogyasztásra, ezek ne csökkentsék a diéta eredményét,
- kerestem korábbi fotókat magamról, ami még inkább motivált, hogy szigorúan tartsam a programban leírtakat,
- többször elolvastam a programleírást és egyes videókat is többször megnéztem.

unnamed_4_1.jpgMájus végére 31 nap alatt még egy ruhaméretet sikerült fogynom, így összesen hármat december óta. Mivel nincs itthon mérleg, ebben tartom nyilván a fogyás eredményét, hogy biztos legyek a dolgomban, vettem egy fazonból három nadrágot. Az első már leesik, a második most lett jó, a harmadik combközépig jön fel, de júliusra ebbe is belefogyok. Sok régi ruhát is elővettem most a hétvégén, amelyek újra megfelelőek.

Nagyon köszönöm Kittinek a sok segítséget, tanácsot és motivációt. Ha elbizonytalanodtam, kérdésem adódott, Ő mindig ott volt és megválaszolta azokat.
Számomra kiemelten fontos volt  az orvosi támogatás az autoimmun betegségek miatt, hogy ne tegyek kárt a szervezetemben, mint azt sajnos sok "csodaszer" teszi. Összességében nagyon jól, energikusan érzem magam. Élvezem az eredményt, amit látok, így nem kérdés, hogy folytatom tovább a programot a célom eléréséig.    

Nézd meg, hogyan evett Viki a 31 nap során ebben a fényképalbumban. 

Júniusban is van közösen programozunk, most a témánk a "Nyaralásra készülünk!". gyere, tarts velünk, minden infót erről itt találsz, benne a 50% kedvezményes program linkjét is, amellyel egyszeri 2500 Ft-ért megkaphatod a leggazdagabb tartalmú programunkat. 

NYARALÁSRA KÉSZÜLÜNK BEMUTATÁSA.

Az Alakorvoslás Program egy egyedülálló fogyókúrás módszer, amelyet dr. Farkas Kitti dolgozott ki. Újszerű megközelítéssel, tudományos háttérrel és különleges, csak a program keretében kapható természetes táplálék kiegészítőkkel segít a fogyásban. Csatlakozz az Alakorvoslás programhoz, tanuld újra, amit a fogyásról tudsz és érd el azt az alakot, amit mindig is szerettél volna.

További információ: https://alakorvoslas.hu/alakorvoslas

Kérdésed van? Írj a hello@alakorvoslas.hu  címre.

A bejegyzés trackback címe:

https://alakorvoslas.blog.hu/api/trackback/id/tr8615737770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása