Klaudia története 2.0: Kipróbálta az UltraSpeed szakaszt

2020. május 20. - dr. Farkas Kitti

Klaudia februárban az unokatestvére tanácsára kezdte el az Alakorvoslás Programot, áprilisban pedig vállalta, hogy minden nap nyomon követhetjük táplálkozási naplóját. Fantasztikus eredményt ért el, újból elkezdett futni, és több, mint 14 kg-ot adott le. Májusban csatlakozott a "Közösen készülünk a nyárra" sorozatunkhoz, ráadásul az extra szakasszal, az UltraSpeed-del. Óriási öröm látni, milyen kitartó, mennyire megtanulta ez idő alatt a saját határait.

Következzen fogyástörténetének második része.  

Amikor februárban elkezdtem az Alakorvoslás Programot, nem tudtam, hogy ennyire sikeres és ezáltal lelkes leszek. Előző beszámolómban már olvashattatok róla, hogy gyakorlatilag nincs olyan diéta, amit én ne próbáltam volna ki, óriási önsanyargatások árán is eredménytelenül. Az Alakorvoslás Programot unokatestvérem tanácsára kezdtem el, a fogyástörténetem kezdetét itt olvashatjátok: Klaudia fogyástörténete: "Nincs olyan diéta, amit ne próbáltam volna ki, de ez most más"

Májusban új célok fogalmazódtak meg bennem. A home office helyett lassan visszatérhetünk megszokott életünkhöz, beköszöntött a jó idő is. Visszavonhatatlanul közeleg a nyár és a bikiniszezon, így nagyon megörültem, amikor láttam, hogy a hónap tematikus programja a "Közösen készülünk a nyárra!" címet viseli. Ennek keretében az Intenzív program került a fókuszba, bónuszként pedig megjelent az UltraSpeed szakasz is.

img_20200514_191255-01-01.jpegSzámomra eddig is jobban tetszett a Speed, mint sem a könnyedebb Easy.
Nem sokáig gondolkoztam, elhatároztam, hogy kipróbálom a program legszigorúbb szakaszát, amelyet maximum két hétig lehet folytatni.
Úgy terveztem, hogy 7 és 14 nap között valahol megállok. Ha nem bírom, semmi baj, folytatom újra a Speed-del, azt már pontosan tudtam, hogy működik és azt is, hogy meg tudom csinálni. Nem támasztottam túlzott elvárásokat magammal szemben.

Jelentem, megcsináltam. Mind a 14 napot! :)  Hihetetlen jó érzéssel tölt el. Az eddig leadott 14 kg mellé, további 2 kilótól szabadultam meg.

Az UltraSpeed szakasz valójában nagyon kemény. Ahogy Kitti a leírásban és a videóban is többször elmondja, ez egy lehetőség, nem kötelező. Ezért is mertem belevágni, nem volt rajtam nyomás. Alapvetően számos Speed recept áll rendelkezésünkre, nagyon sok kedvencem van, szóval attól nem féltem, hogy nem fogok tudni mit ebédelni. A reggeli eddig is mindig a Shake volt, a vacsorán pedig nem kellett gondolkodni, mi legyen, esetleg csak azon, hogy melyik ízű Shake-t válasszam.

img_20200513_121648-01.jpeg
Azt az időt, amit a vacsorára készüléssel töltöttem volna, sétálásra fordítottam. Nekem ez volt a trükköm. Séta közben egyrészt nem eszek, másrészt a jó levegőn vagyok. Olyan is előfordult, hogy reggel kocogtam, de a kutyám legnagyobb örömére heti szinten 40-50 km-t biztosan sétáltunk, túráztunk a közeli erdőben. Ráadásul heti egyszer jógáztam is. Minden héten főztem "menekülős" zöldségekből levest, így ha nagyon megéheztem, akkor volt mihez nyúlnom. Séta után vagy előtt néha elfogyott egy alacsony kalóriás szelet. Olyan is megesett ez alatt az időszak alatt, hogy valamelyik másik szakaszból kívántam meg ebédet. Ilyenkor gyors segítséget kaptam Kittitől, hogy hogyan tudom az UltraSpeed szakaszra formálni azt a receptet. 

Semmiképpen nem bántam meg, hogy belekezdtem ebbe a két hétbe és nem állok meg. Folytatom a programot még egy kis Speed szakasszal és utána jöhet az Easy, majd a New Life.

A májusi "Közösen készülünk a nyárra"" tematikus programunk tovább folytatódik, bármikor lehet csatlakozni. Várunk mindenkit a programosok privát csoportjában, ahol egy nagyszerű közösség is segít a fogyásban. https://alakorvoslas.hu/oldal/keszuljunk-egyutt-a-nyarra  

img_20200503_072629-01.jpeg

Az Alakorvoslás Program egy egyedülálló fogyókúrás módszer, amelyet dr. Farkas Kitti dolgozott ki. Újszerű megközelítéssel, tudományos háttérrel és különleges, csak a program keretében kapható természetes táplálék kiegészítőkkel segít a fogyásban. Csatlakozz az Alakorvoslás programhoz, tanuld újra, amit a fogyásról tudsz és érd el azt az alakot, amit mindig is szerettél volna.

További információ: https://alakorvoslas.hu/alakorvoslas

Kérdésed van? Írj a hello@alakorvoslas.hu  címre.

A bejegyzés trackback címe:

https://alakorvoslas.blog.hu/api/trackback/id/tr9515710002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása