Enikő fogyástörténete: "A sikerem a férjemet is motiválta"

2020. május 10. - dr. Farkas Kitti

Az Alakorvoslás Programról 2019 decemberében olvastam először. Ami legelőször megfogott benne, hogy orvos által létrehozott életmódváltásról van szó, amivel lehet fogyni, de nem fogyókúra. A másik, ami szimpatikus volt benne, hogy szinte bármit lehet enni, amit szeret az ember. Nem erőltet a program semmilyen ételt kötelezően. Magamnak állíthatom össze a menüsort, még azt is én döntöm el, hogy mikor eszek. Arra már csak a program alkalmazása során jöttem rá, hogy milyen sok új recepttel, új ízekkel ismerkedtem meg, melyeket korábban nem főztem.

2020. január 13-án, hétfői napon kezdtem a programot a 30 napos kihívás keretén belül, 4 hét Speed szakaszt csináltam meg. Akkor még nem voltam aktív tagja a zárt facebook csoportnak, „kezdőként” inkább csak figyeltem a csoport működését, a tagok által feltett fényképeket, szívtam magamba az információkat. 74 kg-ról indultam, az első 4 hetes Speed szakaszt -4 kg-mal zártam. Valójában már 3 hét után elértem a 4 kg fogyást, az utolsó héten nem fogytam semmit, csak tartottam az elért eredményt. Itt kicsit kétségbe estem, de Kitti és a csoporttagok megnyugtattak, hogy ez a stagnálás teljesen normális. Majd február 10-től az Easy szakasz szerint folytattam az életmódváltást három hétig., ami további -1 kg-ot jelentett.

Március 1-jén úgy gondoltam, hogy csatlakozom a „Közösen programozunk” sorozathoz. Újra a Speed szakaszt céloztam meg, számomra az könnyebb volt, hiszen előtte sem ettem olyan sokat. Az eredmény viszont gyorsabban jött, mint az Easy-nél. Nagyon motiválónak találtam a kihívást, erőt adott. Elhatároztam, hogy én is megosztom a csoportban a fényképeimet, tapasztalataimat. Minden reggel, délben és este készítettem a fotókat az ételekről. Külön kihívást jelentett számomra, hogy változatosan főzzek, szépen tálaljak, hiszen mindenki látja a képeimet. Élveztem a programnak ezt a részét, vártam az estéket, hogy megoszthassam a képeket és lássam a többiekét is.

2.jpgAz elérendő célként a 65 kg-ot tűztem ki magam elé. Ehhez segítséget nyújtott a fekete színű, kedvenc „minta farmerom”, amibe bele kell férni. Ez volt az egyik motiváló erőm. Március 7-én volt a farmer próba, amikor megdöbbenve tapasztaltam, hogy nagyon kényelmes a nadrág, sőt már inkább csúszik rólam lefelé, mint szűk lenne. Ekkor örömömben megmértem magam és 67 kg-ot mutatott a mérleg. Viszont a rendszeres mindennapi testmozgástól és az életmódváltástól a testem átalakult, jól éreztem magam a bőrömben. De még nem álltam le, hiszen a célt még nem értem el. Már ekkor éreztem, hogy vékony vagyok, de ugyanakkor erős és kiegyensúlyozott, nem voltam fáradt. A március hónapot végigcsináltam a Speed-del, nagyon könnyen ment. A hónap végére elértem a célom, sőt 64 kg lettem.

A férjem is eldöntötte, hogy elkezdi a programot, látván az én eredményemet. Így április 1-jével csatlakoztunk az egész családdal (a férjem, aki fogyni szeretett volna, a fiam, aki a rendszeres, aktív testmozgás elkötelezettje és jómagam, aki szerette volna megtartani az elért eredményét) az „Otthon programozunk” sorozathoz. Ez azt jelentette, hogy a férjem a Speed szakaszt én pedig az Easy szakaszt csináltam, a fiam pedig csatlakozott hozzánk, ő egészségesen táplálkozott, bár néha neki kellett kiegészítést is készíteni.Enikő és családja mindennapjait a programosok zárt csoportjában követhettétek nyomon, illetve készítettünk egy összefoglaló albumot, amit itt tudtok megnézni. FOTÓALBUM. 1_1.jpg

Az ételkészítést tekintve ez a hónap nagy kihívás volt, hogy mindenkinek a megfelelő étel kerüljön a tányérjába, de sikeresen vettük. Ebben a hónapban is megosztottam az ételekről készült fotókat a csoportban. A hónap végére én nemcsak, hogy megtartottam az elért súlyomat, hanem további 1 kg-ot fogytam. Így négy hét Easy után áttértem a New Life szakaszra, amit azóta is tartok. Itt megjegyzem, hogy tartom a súlyom, sőt inkább egy kicsit még lejjebb ment a mérleg mutatója. Összesen 11 kg-ot fogytam. Élvezem ezt az „új életet”, hiszen szinte újra ehetek mindent, megjegyzem már csokit is ettem. Viszont a programnak köszönhetően nagyon jól tudom kontrollálni az étkezésemet, tudom, meddig mehetek el.

3.jpgA férjem is fogyott 4 kg-ot áprilisban, ő még aktívan folytatja tovább a programot. A fiam tartotta a súlyát, nem hízott az otthonlét alatt. Valamennyien egészségesen táplálkoztunk és ezt azóta is tartjuk, szinte csak Alakorvoslásos recepteket főzök, annyira finom mindegyik. Úgy érzem, hogy az életmódváltásom sikerült, a rendszeres testmozgás pedig a mindennapi életem része lett.

A program csodálatos, a termékek nagyon finomak, mind a protein szeletek, mind az alacsony kalóriás szeletek a kedvenceim lettek. Ha édességet kívánok, akkor mindig az alacsony kalóriás szelet után nyúlok. A program alatt folyamatos segítséget kaptam Dr Farkas Kittitől, az Alakorvoslás program megalkotójától. Bár személyesen nem találkoztunk, mégis úgy éreztem végig, hogy jelen van a mindennapjaimban. Tanácsaival, ötleteivel támogatott a nehezebb napokon is.

Kedves Enikő! 

Szívből gratulálok az eredményedhez, és külön öröm és elismerésem, hogy a férjed is veled tartott! Sok fogyni vágyó sajnos arról szokott beszámolni, hogy a családja igazán nem támogatja, "újabb fogyókúrás dilinek" tartja. Aztán, amikor látják, hogy ez működik, és teljesen életszerű, rugalmas lehetőségeket adni, és normális kaját lehet enni, akkor máris támogatóvá, sőt részesévé válnak. 

Nagy öröm volt látni a hónap során, ahogy a férjed is szépen elindult az úton és a fiad is örömmel csatlakozott hozzátok, a komoly sportolás miatt még fontosabb, hogy jól egyen. 

Örömmel hallottam, hogy megtanultad, hogy milyen fontos a fehérje a testnek, amit korábban alig fogyasztottál és elsajátítottad azt is, hogyan készíts magadnak olyan ételt, amivel 4-5 órán keresztül energikus leszel. Bizony, kell a fehérje.

Szívből gratulálok Nektek, és nagyon örülök, hogy az életetek része lett az egészséges táplálkozás, és már tudod, mit jelent az, hogy kereten belül, de szabadon táplálkozni. nem meglepő számomra, amit a New Life kapcsán írsz, hogy már többet eszel, mégis úgy érzed, tovább alakul a tested. Ez annak köszönhető, hogy egészségesen működik már az anyagcseréd. Ha valakinek nem, akkor minden falattól hízik, akinek igen, ott egy -egy kilengés mintha mi sem történt volna. Neked a program során sikeürlt elérni az optimális anyagcsereműködést és annak ilyen áldásos hatásai vannak. :) 

Nagyon köszönöm, hogy a programom választottad és továbbra is maradunk kapcsolatban a csoportortban. 

Büszke vagyok rátok és üdvözlöm a fiúkat. 

Kitti. 

Az Alakorvoslás Program egy egyedülálló fogyókúrás módszer, amelyet dr. Farkas Kitti dolgozott ki. Újszerű megközelítéssel, tudományos háttérrel és különleges, csak a program keretében kapható természetes táplálék kiegészítőkkel segít a fogyásban. Csatlakozz az Alakorvoslás programhoz, tanuld újra, amit a fogyásról tudsz és érd el azt az alakot, amit mindig is szerettél volna.

További információ: https://alakorvoslas.hu/alakorvoslas

Kérdésed van? Írj a hello@alakorvoslas.hu  címre.

A bejegyzés trackback címe:

https://alakorvoslas.blog.hu/api/trackback/id/tr5215674512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása