Zsuzsanna története: Eddig bírtam és elegem lett!

2019. december 20. - dr. Farkas Kitti

Bevallom, Zsuzsanna történetét már vártam. Reméltem, hogy megírja, de persze nem akartam kifejezetten megkérni rá. Bíztam benne, hogy maga eljut oda, hogy megírja és ti is megismerhetitek. Nagy örömömre, így is történt. Az őszi kihívás kapcsán ismertem meg személyesen, járt nálam viziten is, majd az új szelet kóstoláson, és rendszeresen hallok felőle, mert a Facebook privát csoport nagyon lelkes tagja. Egy igazi motivátor, aki ráadásul fantasztikusan főz és elképesztő eredményt ért el, 10 kilót fogyott és visszatért az életébe a mozgás, nem is akárhogy!

Mindig óriási öröm számomra, amikor azt fogalmazzák meg a programosok, hogy nem csak a túlsúlyuk adták le, de az egész életük jó irányt vett. Ezért alapítottam az Alakorvoslást, ez volt a célom. 

Íme, következzen a története:

Kopeczki Zsuzsanna vagyok, és most elmondom a személyes történetemet.

A 2019 év nagyon sok nehéz eseményt hozott az életembe. Az első, hogy januárban letten 50 éves. Sok ember úgy gondolja, hogy ez egy csodálatos kor. A nő beérik, a gyerekek már nagyok a karrier szalad.

Ez mind teljesen igaz. Az én életemben is minden a helyén lévőnek tűnt, de az élet nem ilyen korrekt. Februárban különváltam a gyerekek apjától. Márciusban beláthatatlan időre külföldre költözött a barátnőm, aki egyben az edzőm is volt. A munkámban minden rendben lévőnek tűnt, amikor a kolléganőm, akivel 10 éve együtt dolgoztunk felmondott. A kis unokám születése rengeteg felelősséget rótt a lányomra, ami nagyon megterhelő a számomra. Na, ennek a sok eseménynek a következtében elkezdtem bánatevő lenni. A sport is elmaradt az életemből. Szépen lassan elkezdtem hízni. Januárban is volt már rajtam súlyfelesleg, de augusztusra ez már aggasztóvá vált.

73239252_432590687457377_12889360064053248_o_1.jpgEkkor mondtam ki hangosan magamnak: „Eddig bírtam és ennyi!” Ekkor találkoztam az Alakorvoslással, ami teljesen megváltoztatta az életemhez való viszonyomat. Végig néztem a videókat, megértettem a lényegét. Megrendeltem a termékeket és augusztus 31-én belevágtam. A mérleg ekkor 78 kilogrammot mutatott. Ez egy 167 cm-es nőnek nagyon sok. Igaz, hogy szerencsés alkat vagyok és a hízás nálam úgy néz ki, hogy mindenhol egyformán növök, de a hiúságomat nagyon bántotta a dolog.

Az első hónap végére 6 kilóval voltam kevesebb. Ez nagy lendületet adott és úgy döntöttem, hogy összehozom a táncos csapatot, akit a barátnőm irányított és elkezdem a táncórákat magam megtartani. Nem kell mondanom, hogy imádták az ötletet. A második hónap végére újabb 2 kilóval lettem vékonyabb. A program nem engedi, hogy túlzásokba essünk, úgyhogy ez a tempó csodálatosnak tűnt. A Speed és Easy szakaszokat váltogatva, ma már éppen 10 kilóval vagyok kevesebb, mint indulásnál.

kopeczki2.jpgElőször szerettem volna egyben leadni az összes súlyfeleslegemet, de valószínűleg korom okán be kell látnom, hogy nem szabad túlerőltetni a dolgokat. Az első CÉL megvan, elértem a 68 kg-os súlyt. Belekerültem a NORMÁL kategóriába, kimondottan CSINOS lettem és NAGYON JÓL érzem magam a bőrömben. 

Sok sikert kívánok mindenkinek! :)kopeczki_2.jpg

Szívből gratulálok neked, és nagyon köszönöm, hogy a programom választottad! Nagyon büszke vagyok Rád, és további sok sikert kívánok a célodhoz. A csoportban, meg azon kívül is, remélem, hogy aktív marad a kapcsolat. Kitti.

 

 

 

 

 

Az Alakorvoslás Program egy egyedülálló fogyókúrás módszer, amelyet dr. Farkas Kitti dolgozott ki. Újszerű megközelítéssel, tudományos háttérrel és különleges, csak a program keretében kapható természetes táplálék kiegészítőkkel segít a fogyásban. Csatlakozz az Alakorvoslás programhoz, tanuld újra, amit a fogyásról tudsz és érd el azt az alakot, amit mindig is szerettél volna.

További információ: https://alakorvoslas.hu/alakorvoslas

Kérdésed van? Írj a hello@alakorvoslas.hu  címre.

A bejegyzés trackback címe:

https://alakorvoslas.blog.hu/api/trackback/id/tr2315359946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása