Attila fogyástörténete: "Új program, új lendület - dinamikus zsírvesztéssel"

2018. május 11. - dr. Farkas Kitti

Attilával régebben kezdtem el dolgozni és nagyon szép sikereket ért el. A célhoz azonban úgy tűnik a saját programom juttatja el, így az ő sikertörténetének kétszeresen is örülök. Egy hónap alatt 5 kilogrammtól szabadult meg, ennek a fele zsír! Gratulálok Attila, így tovább!

Ahogy Attila látja:

31 éves, nagyon vidám, élettel teli srác vagyok, jelenleg informatikán belül vasúti automatizálással foglalkozom. 

img-0506.JPG

Közel 2 éve elmentem a háziorvosom által évente kötelezően kiírt labor vizsgálatom eredményéért, ahol az asszisztensnő azzal fogadott, hogy „ajjaj, ez a  8-as cukor érték nagyon magas, pláne ilyen fiatalon!“ Talán ő azóta sem tudja, hogy ezzel mennyire megijesztett. Akkoriban 125-130 kg voltam és próbáltam én magamtól „életmódot változtatni“, kiiktattam a kenyeret, ill. a sporttal is próbálkoztam, de sajnos az a 10 kiló amitől így megszabadultam, pillanatok alatt vissza is jött.

Ekkor döntöttem úgy, hogy muszáj lesz szakembertől segítséget kérnem, és ekkor fordultam dr. Farkas Kittihez. Hosszú ideje segít nekem a fogyásban, még egy német módszer alapján kezdtük a  diétát. Amikor elértem a 104-105 kilót, onnan viszont az elmúlt fél évben valahogy nem akart elmozdulni a mérleg nyelve. Az elsők között voltam, akivel megosztotta a hírt, hogy saját programon dolgozik. Bár picit tartottam is a váltástól, de bíztam és hittem benne, így egyszer csak azt mondtam, rendben, készen állok a váltásra, és szeretném az új programot kezdeni.

A reggel nekem 6:30-kor indul és bizony még 7:00 előtt lecsúszik a reggeli shake. Amióta ilyen szép idő van, minden nap biciklivel járok dolgozni, ami 4 km tekerést jelent. A sport ma már nagy szerepet kap az életemben, és szerencsére amióta ismét Budapesten élek (korábban hosszabb ideig külföldön dolgoztam) meg tudom oldani, hogy délelőtt 11:00-kor egy óra úszóedzést beiktatok a kollégákkal. Őszintén szólva korábban a sportokért nem voltam annyira azért oda, pl. futni a mai napig nem szeretek, de az úszás egészen más! Teljesen kikapcsol és feltölt, persze nem utolsó sorban segít a zsírégetésben. Mellette kondi edzéseket is beiktatott, most már mondhatom több ponton is támadom a felesleges kilóimat és élvezettel csinálom! Az ebédre mindig kellő időt szánok, és munka után már azon gondolkodom, hogy melyik salátát is csináljam meg vacsorára a husi mellé. Ez persze nem azt jelenti, hogy soha nem bűnözök. Pláne ilyen hosszú időn keresztül ki sem lehet bírni, hogy az édességet teljesen kiiktassam az életemből. De ezt is megtanultam ésszel csinálni. Pl. a múltkor gofrit is ettem... csak nagyon vékonyan kentem meg Nutellával, tettem rá egy kis diót, ezzel a glikémiás indexe csökkent, és persze mindent bevallottam Kittinek :) A barátnőmmel szívesen főzőcskézünk, igazán szeretjük az Alakorvoslás program receptjeit. Kittinek még ötleteket is szoktam adni, pl. legutóbb a túrós palacsinta receptje alapján az jutott eszembe, hogy az almát nem csak a túróba lehetnek elkeverni, hanem a palacsinta tésztába. Megbeszéltük, és engedélyt kaptam, hogy kipróbáljam. Ha beválik, beveszik újításnak :) attila.jpg

Ahogy én látom:

Attila fogyása hosszú stagnálás után az új programnak köszönhetően ismét megindult! Az elmúlt hónapban közel 5 kg-tól szabadult meg, amiből 2.5 kg zsír, közel 2 liter víz. Nagyon kicsi izomvesztést mutat a BIA mérés, aminek akár az is lehet az oka, hogy a reggeli órákban járt nálam. Ez egyenlőre különösebb teendőt nem igényel, további kontroll alkalmával ha ismét csökkenést mutat, emelünk az általa fogyasztott fehérje mennyiségén. Nagyon  örülök, hogy sikerült győzedelmeskednünk a makacs kilók felett és ezzel Attila fogyás története újabb lendületet kapott. Az álomsúlyig van még mit dolgozni, de mindvégig itt leszek és továbbra is segítem őt ezen az úton!

 BIA mérésének eredményért KATT ide. 

További információ és csatlakozás: www.alakorvoslas.hu 

A programhoz csatlakozás díja 5 000 forint, amely most levásárolható a termékekre a webshopon. 

Webshop: https://alakorvoslas.hu/termekek 

Ha bárhol elakadsz írj a hello@alakorvoslas.hu címre, vagy Messengerben a Facebookon.

A bejegyzés trackback címe:

https://alakorvoslas.blog.hu/api/trackback/id/tr9013907522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása