Alakorvoslás-sztori 3/3. rész: Na, kislányom, álmodni azt tudsz!

2018. április 08. - dr. Farkas Kitti

Nagyon sokat tanultam a fogyni vágyó pácienseimtől. A legtöbb fogyókúrás kudarc mögött általában egy helytelen diéta áll. Ezért nagyon sok időt fektettem abba, hogy megtaláljam azt, ami működik. Mert a képlet az emberi test oldaláról egyszerű: kevesebb energiát vigyél be, mint amit leadsz, és mindezt egy optimális anyagcserével dolgozd fel. Egyszerű, de ezt megvalósítani nem az. Ebben van segítségre szüksége a fogyni vágyóknak. Vannak jó termékek, amik segítenek, mégis hiányzott nekem az, ami mellett teljes mértékben el tudtam volna köteleződni. Innen jött az ötlet: ha nincs, majd én csinálok. Nyilván karcagi orvosként fogalmam sem volt, hogy kell egy ilyen ötletet megvalósítani, ahogy a családom mondaná (mondta is): Na kislányom, álmodni aztán tudsz.

Na de nézzük, hogy is volt ez.

Amikor elkezdtem foglalkozni azzal, hogy segítsek az embereknek lefogyni, körbenéztem a piacon, hogy milyen segítséget tudnék nekik adni a szakszerű diétás tanácsok mellett. Azt tapasztaltam, hogy a legnehezebb csak úgy másképp enni és elkezdeni mozogni. Szükségük van egy mankóra, plusz segítségre annak érdekében, hogy sikeresek legyenek. Nem véletlen az, hogy az ilyen termékek iránt ilyen nagy a kereslet.

DE olyan, hogy fogyasztószer nem létezik. Léteznek viszont olyan termékek, amik tudnak segíteni abban, hogy lefogyj.

Mindent, amit korábban ajánlottam alaposan megnéztem szakmai szemmel, sőt kipróbáltam, mielőtt ajánlottam. Azokkal kapcsolatban is volt hiányérzetem, amit egyébként szakmai szemmel tudtam támogatni, és ezért nem tudtam ezek mellett végleg elköteleződni.

Mi volt ezekkel a bajom? A legtöbbel az, hogy előír és szabályoz. Csináld pontosan ezt, edd ezt, tarts be pontosan ezt. Én azonban nem akarok szabályozni és lefogyasztani senkit. Te akarsz lefogyni, én meg segíteni tudok neked. Ha sikerül, az a te sikered.

Olyan terméket kerestem, ami alapoz az orvosi tudásra, a kutatásra, és teljesen természetes. Szerintem azért van az, hogy a fogyni vágyók inkább hallgatnak egy celebre, vagy egy ismerősre, mintsem egy orvosra, mert nem tekintik a súlytöbbletet betegségnek, amire gyógyszert kell szedni. Ez igaz is, ha a BMI a normális tartományba esik, nem is betegség, és gyógyszer is annak kell, akinek anyagcserebetegsége van. De az orvosi szaktudásra azért jó alapozni, mert a szakember ismeri a test működését, tudja, mitől fogy és mi, milyen hatással van rá.

_ooo0454.jpg

Én csak olyan terméket tudok ajánlani, ami szakmailag igazolható alapelvekre épül, természetes, és valódi segítséget jelent a fogyni vágyónak. Ezek voltak a szempontjaim és nem találtam ilyen terméket. Az volt az első gondolatom, hogy megtervezem én, és legyártatom. Összeállítottam a receptúrát és elkezdtem keresni olyat, aki legyártja nekem. Ám két dologra jöttem rá. Az egyik az, hogy nem értek semmit a termékfejlesztéshez, kutatáshoz és gyártáshoz. A másik, hogy nem nyertem a lottón, én továbbra is egy karcagi orvos vagyok. Azaz fogalmam nem volt, mit jelent az, amit kitaláltam, munkában és pénzben.

Álmodni tudok, szokta mondani a családom is, de nem bánom, hogy ilyen nagyot álmodtam, hiszen pont így találtam meg azt, amit kerestem. Egy svéd cég által kifejlesztett termékcsaládot, amely mögött nagyon komoly tudományos eredmények, publikációk vannak. Megismertem a termék működési mechanizmusát, kipróbáltam magam is, és további 9 páciensemmel. A 2 hetes teszt időszakot úgy zártam, hogy megtaláltam, amit kerestem, és amihez szívesen adom a nevem és az arcom.

Saját céget alapítottam, kitaláltam az Alakorvoslás programot, amivel segítek neked és minden fogyni vágyónak.

Ez az én sztorim. Mi a Te történeted?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://alakorvoslas.blog.hu/api/trackback/id/tr6213817280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ildikó Ilda Gyuricza 2018.07.12. 16:42:04

Én is elég régóta kínlódik a súly felesleggel és sok mindent kipróbáltam már de semmi nem segít már ott tartok hogy nem tudok el menni gyalog a boltba mert annyira fuladok a lábaim dagadnak kérlek segíts nekem lefogyni!!
süti beállítások módosítása