Helga örök elégetlenként úgy érzi most megtalálta az útját

2020. július 08. - dr. Farkas Kitti

Helga vegetáriánusként döntött az Alakorvoslás Program mellett. Úgy érezte, hogy egy doktornő által kidolgozott szakmai program az, amivel biztosan el fogja érni a célját. Nézd meg, hogy sikerült neki.

Júniusi „Nyaralásra készülünk” sorozatunk egyik mentora Helga volt. Egy hónapon keresztül napról napra bemutatta táplálkozási naplóját a programosok privát facebook csoportjában. Nézd meg az a közös fénykép albumjukat arról, mit ettek, FOTÓALBUM.

Kezdetben nem mérte a súlyát, nem tudja pontosan, honnan is indult. Igazából az vette rá, hogy mérlegre álljon a hónap közepén, hogy az egyik csoporttag megkérdezte tőle, mennyit fogyott két hét Speed szakasz alatt. Ekkor úgy érezte, ha pontosan ezt nem is fogja tudni megmondani, de most már ő is kíváncsi a súlyára. Azt érezte a ruháin, hogy fogyott, de nagyon meglepődött, hogy a mérleg milyen keveset mutatott, többnek gondolta magát. A kitűzött cél, a 7-8 kg leadása az egy hónap után már nagyon közel van.

Az ő fogyástörténete következik.

Az Alakorvoslásra véletlenül bukkantam rá egy netes keresgélésem során. Egyből meggyőzött a hitelessége, az, hogy egy doktornő által kidolgozott szakmai programról van szó. Azonnal azt éreztem, hogy ez az, amit kerestem.

Vegetáriánusként kezdetben bizonytalan voltam, hogyan fogom kivitelezni, hogy a tányérom megfelelő arányban tartalmazzon szénhidrátot, fehérjét és zsírt is. Két hét után be kellett látnom, hogy sokkal könnyebb, mint hittem, hisz az egyszerű étrend táblázata és a receptkereső folyamatos segítséget és rengeteg variációs lehetőséget nyújt.

Hogy miért lettem vegetáriánus? „Az állatok velünk és nem pedig értünk vannak itt.” Elsődleges okom tehát az állatvédelem. Másodlagos okom, hogy éveken keresztül szenvedtem olyan fájdalomban, ami miatt a bal karomat kevésbé tudtam felemelni behajlított állapotban, ez sokszor a sporttól is megfosztott. Majd észrevettem, hogy ha nem eszek húst, akkor kevésbé vagy egyáltalán nem érzek fájdalmat és még az emésztésem is jobb. Ekkor jött a felismerés, hogy a húsnak mennie kell. Ráadásul soha nem ettem tetemes mennyiséget, nagyon jól éreztem magam, ha csak havi 2-3 alkalommal fogyasztottam.

A program során legtöbbször a receptkeresőt alkalmaztam, majd mikor elég ügyesnek éreztem magam, a tápanyagtartalmakat figyelembe véve bátran alakítottam át saját receptjeimet. Meglehetősen édesszájú vagyok, ezért a gyümölcsöket, a sült túrót, a túrókrémeket akár minden nap meg tudtam volna enni, de mentorként a súlyveszteség mellett a célom az volt, hogy minél több oldalról meg tudjam mutatni, hogy hús nélkül is igazán ízletes ételeket lehet összehozni.img_20200601_195443.jpg
Imádtam a reggeleket, mert akkor ittam meg a napi első Shake-met (az epres a kedvencem), amit legtöbbször tejhabbal készítettem, így egy kicsit optikai csalás is volt. Majd 4-6 óra szünet után jött az ebéd előtti Shake vízzel (vagy low calorie szelet) plusz egy gazdagabb ebéd, ami szinte mindig tartalmazott zöldséget, gyümölcsöt, halat, túrót, tojást. Ismét 4-6 óra szünet után pedig egy Shake-kel (vagy alacsony kalóriás szelettel) és egy könnyebb vacsorával zártam a napom. Egyes ételek annyira megtetszettek a családomnak is, hogy a kislányom és a férjem is igényelte, hogy nekik is az én menümet készítsem. Egyáltalán nem éheztem a program során, sőt legtöbbször az órámat kellett nézni, nehogy kihagyjak egy étkezést. Ha pedig két étkezés között éhség tört rám, akkor is volt mihez nyúlni, mert ott volt a MedWay Diet snack (a málnás-citromos egyszerűen mennyei) vagy épp a menekülő zöldségek közül választottam. Ami számomra nagy nehézséget okozott és néha a mai napig harcolok, hogy teljesítsem, az a megfelelő mennyiségű vízfogyasztás. Mindig is bajban voltam a folyadékbevitellel, mert napi egy liternél többet nem igazán ittam. Ez a program viszont erre is megtanított, hogy több szempontból is fontos, hogy meglegyen a 3 liter.helga.jpg
Testnevelő tanárként a sport, a mozgás mindig is az életem és a napjaim része volt/van/és lesz is. A program alatt sem volt ez máshogy. Crossfitt, trx, zóna edzések, családi kirándulás és kutyasétáltatás váltogatták egymást, edzőteremben vagy otthon.

A lehető legjobb döntés volt, hogy belevágtam az Alakorvoslás Programba. Én az örök elégedetlen típus vagyok, akinek mindig van valami baja önmagával. Tudom, hogy meg kell békélnem, de majd annak is eljön az ideje. Csupán 7-8 kilótól szerettem volna megszabadulni, ugyanakkor még izmosabb, formásabb szeretnék lenni. A célom az, hogy ha a tükörbe nézek, azt tudjam mondani, hogy igen, erről van szó! Hiszem, hogy hamarosan ez megvalósul, ezért haladok tovább az utamon az Easy szakasszal és az Alakorvoslással.

Júliusban is közösen programozunk, Nyaralni készülünk! Nyaralás előtt egy intenzív fogyással érjük el a legjobb formánkat, nyaralás alatt a „tudatos kilengés” jegyében élvezzük a finom falatokat és megakadályozzuk, hogy ismét a hízás útjára lépjünk. Majd nyaralás után ismét a legjobb formánkért dolgozunk: leadjuk, ami esetleg felszaladt és folytatjuk az álomalakig vezető utat. Gyere és csatlakozz hozzánk!  

JÚLIUSI KÖZÖSEN PROGRAMOZUNK PROGRAMJA.

Az Alakorvoslás Program egy egyedülálló fogyókúrás módszer, amelyet dr. Farkas Kitti dolgozott ki. Újszerű megközelítéssel, tudományos háttérrel és különleges, csak a program keretében kapható természetes táplálék kiegészítőkkel segít a fogyásban. Csatlakozz az Alakorvoslás programhoz, tanuld újra, amit a fogyásról tudsz és érd el azt az alakot, amit mindig is szerettél volna.

További információ: https://alakorvoslas.hu/alakorvoslas

Kérdésed van? Írj a hello@alakorvoslas.hu  címre.

A bejegyzés trackback címe:

https://alakorvoslas.blog.hu/api/trackback/id/tr2815988576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.