Kornélia története: Nem mindig megy elsőre az életmódváltás

2019. március 05. - dr. Farkas Kitti

Kornélia többször is elindult azon az úton, amely az életmódváltás felé vezet, de a 30 napos programnak köszönhetően ért célba. Óriási öröm olvasni a történetét, hiszen gyakori, amit ír. Elindulunk a változtatás útján, majd közbejön egy stresszesebb időszak, egy ünnep, vagy egyszerűen csak nem voltunk elég kitartóak. Mindig arra buzdítok mindenkit, akivel ez előfordul, hogy semmi gond! Itt a program, tudja, tapasztalta, hogy működik. Amikor úgy érzi, minden összeállt ahhoz, hogy sikerüljön végig is csinálni, akkor kezdje el újra. A program elvezet az új életmódhoz, amelyet utána betartani már egyáltalán nem lesz nehéz. Sőt, teljesen természetes lesz. Egy fittebb, energikusabb, egészségesebb új élet, csinosabb külsővel. Megéri végigjárni az utat. _ooo0454.jpg

Kornélia története:

38 éves vagyok, két kiskamasz lányt nevelünk a férjemmel. "Fénykoromban" sem voltam kevesebb 58 kg-nál, így azt a súlyt, két terhességgel-szüléssel-szoptatással a hátam mögött nem is céloztam meg. Viszont kb. 4 éve nem tudtam elmozdulni a 65-66 kg-ról... A sport heti 2 alkalommal már korábban is része volt az életemnek leginkább személyi edzés formájában. Régóta kerestem A MÓDSZERT,  ami segíthet elérni azt a súlyt és alakot, amelyben önazonos lehetek és jól érzem magam a bőrömben �.. Az világos volt, hogy nem tudok és nem is kívánok napi 5x enni, nem olyan az életritmusom sem! Tavaly nyáron találtam az Alakorvoslás Programra és azóta a termékek gyakorlatilag folyamatosan a rendelkezésemre állnak itthon. Többször belevágtam már, de 4-5 napnál tovább nem tudtam tartani a diétát.. Akkor jelent meg a 30 napos program és elhatároztam, hogy a 2019-es évemet ezzel indítom!! Nagyon nagy segítséget jelentett a napokra lebontott, összeállított étrend!! Úgy tudtam örülni már a bevásárlás alatt is, ha minden összetevőt leírás szerint be tudtam szerezni. A rendszeres főzést a családom is díjazta, a 12 éves nagylányom közölte is, hogy ez nem is fogyókúra, hanem főzőtanfolyam �! Anyukám velem párhuzamosan csinálta végig a 30 napot, a férjem pedig már azzal is fogyott, hogy mikor este hazaért a munkából, csupa egészséges étel volt itthon ledobozolva.

Az eredmények: a 30 napot mínusz 4 kg-mal zártam, a kezdeti 65,10 kg helyett a zárónapon kereken 61 kg-ot mutatott a mérleg és én határtalanul boldog voltam! (Anyukám is 6-7 kg mínusznál tart jelenleg!) kornelia.jpg

Azóta eltelt a február és 20-30 dkg ingázással tartom is az elért súlyt!

Most március indulásával rászántam magam, hogy megpróbálok húsvétig még 59 kg-ig "lemenni", betartva az eddigi szemléletet és kombinálva a kedvenc receptjeimet�.

Nagyon köszönöm, hogy összeállítottad a programot, rég vágyott állapotba hoztam magam a segítségeddel!

Kedves Kornélia! Szívből gratulálok a sikeredhez, és sok sikert kívánok az új célodhoz, majd az eredmény megtartásához. Nagyon köszönöm, hogy megosztottad velünk a történeted.

Dr. Farkas Kitti.

Az Alakorvoslás Program egy egyedülálló fogyókúrás módszer, amelyet dr. Farkas Kitti dolgozott ki. Újszerű megközelítéssel, tudományos háttérrel és különleges, csak a program keretében kapható természetes táplálék kiegészítőkkel segít a fogyásban. Csatlakozz az Alakorvoslás programhoz, tanuld újra, amit a fogyásról tudsz és érd el azt az alakot, amit mindig is szerettél volna.

Szeretnél te is végre lefogyni? Csatlakozz itt és kezdd el még ma: https://alakorvoslas.hu/csatlakozas/nem-kivalasztasa

Szeretnél többet megtudni az Alakorvoslás Programról? Kattints ide: www.alakorvoslas.hu 

Neked is sikerült elérni a célod? Küldd be nekünk a fogyástörténeted és ha megjelentetjük, küldünk egy doboz terméket ajándékba, valamint meghívunk egy ingyenes BIA mérésre dr. Farkas Kittinél.

További információ itt: https://alakorvoslas.hu/oldal/oszd-meg-velunk-fogyasod-tortenetet 

Az eredmények egyénenként eltérhetnek.

A bejegyzés trackback címe:

https://alakorvoslas.blog.hu/api/trackback/id/tr7714669119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása