Öt ok, amiért nem érdemes a diétát karácsony utánra halasztani

2018. november 30. - dr. Farkas Kitti

Nem értek egyet azzal, ha valaki azt mondja: "Most már mindegy, jönnek az ünnepek, majd utána fogyózom!". Ebben a posztban elmondom, miért jó felkészíteni a tested már karácsony előtt.

  1. A testednek nem mindegy.

A hízás olyan, mint egy lejtő. Az elején lassan indulsz el rajta, de a végén, ha nem vigyázol, brutális sebességre gyorsulsz. Ha már az ünnepi lakomák előtt hízásra állítottad a szervezeted, az év végén óhatatlanul bekövetkező túlzott táplálékbevitel sokkal jobban megterheli majd a tested. Összességében többet fogsz hízni és a többlet zsírban raktározódik majd el. Ezért nagyon nem mindegy, milyen állapotban érkezel meg az ünnepi asztalhoz.

  1. Karácsonyra javíthatsz anyagcseréd működésén.

Az előző pontban leírtakból következően az ünnepi időszakot megelőző két hétben érdemes megcsinálni egy fegyelmezett diétát (az Alakorvoslás programban ilyen például a Speed szakasz), mely javítani fogja a szervezeted anyagcsere-működését. Persze, teljesen rendezni nem lehet ennyi idő alatt az anyagcserét, mert az legalább hat hét, de így is felkészültebben futhatsz neki az ünnepeknek, a tested hatékonyabban lesz képes lebontani a bevitt többletenergiát.

_ooo0504.jpg

  1. Kevesebbet fogsz hízni.

Ha egy fegyelmezett diétával felkészíted a tested és a szervezet hatékonyan bontja le a tápanyagokat, akkor kevesebbet fogsz zsírban raktározni, tehát nem fogsz annyit hízni. Az ünnepek alatti bőséges étkezéseket csak egy kis kilengésnek érzékeli majd a tested, nem pedig egy óriási sebességnél egy kövér gáznak.

  1. Könnyebben fogod leadni, amit felszedsz.

Ha a hízás nem kezdődik meg már jóval karácsony előtt, akkor az év végén felszedett kilókat könnyebben fogod leadni. Nem csak azért, mert összességében kevesebbet fogsz hízni, hanem azért is mert a felszedett kilók másból adódnak majd. Egy átmeneti, rövid időszak alatt ugyanis nem feltétlenül tud megnövekedni a szervezet zsírállománya. A plusz kilók leginkább a fokozott vízmegkötésből adódnak. Mivel az ünnepek alatt bővebben fogyasztasz szénhidrátot, ami emeli az inzulin szintet, és ez a szervezetben vízmegkötést okoz. Ebből következően könnyebben meg is szabadulhatsz attól, ami végül rád rakódik.

  1. Felszabadultabban élvezheted az ünnepeket.

Végeredményben, ha egy jól sikerült diéta után indulsz neki az ünnepeknek, akkor nem kell görcsölnöd azon, hogy mennyit egyél, és utólag sem kell bánnod, ha felszedsz egy picit. Így szabadon, boldogan, minden lelkiismeretfurdalás nélkül élvezheted az ünnepeket. Persze, ehhez szerintem hozzátartozik az is, hogy ne azért várjuk az ünnepeket, hogy rosszul létig együk magunkat. Az extra mennyiség helyett a cél inkább legyen az, hogy különleges minőségű ételek kerüljenek az ünnepi asztalra, és a közös ünneplés örömére koncentráljunk. Hiszen erről szól a karácsony.

Az Alakorvoslás Program egy egyedülálló fogyókúrás módszer, amelyet dr. Farkas Kitti dolgozott ki. Újszerű megközelítéssel, tudományos háttérrel és különleges, csak a program keretében kapható természetes táplálék kiegészítőkkel segít a fogyásban. Csatlakozz az Alakorvoslás programhoz, tanuld újra, amit a fogyásról tudsz és érd el azt az alakot, amit mindig is szerettél volna.

Csatlakozz itt: https://alakorvoslas.hu/csatlakozom

További információ: www.alakorvoslas.hu

Kérdésed van? Írj a hello@alakorvoslas.hu címre. 

A bejegyzés trackback címe:

https://alakorvoslas.blog.hu/api/trackback/id/tr8314403368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.