Gulyásleves, túrógombóc (az Easy étrendből)

Egyetek rendes kajákat!

2018. október 12. - dr. Farkas Kitti

Az Alakorvoslás program egyik fő üzenete, hogy kerüld a manipulált, ellenőrizhetetlen összetevőket tartalmazó, mindentől „mentes” élelmiszereket. A legtöbbnek olyan hosszú a csomagolásán, hogy mit tettek bele, hogy végigolvasni is fárasztó. Az igazán aggasztó azonban az, hogy a felét sem lehet érteni, mit tettek bele. Egyél inkább rendes, finom, természetes ételeket! A mai recept is ilyen: egy jó hagyományos gulyásleves, második fogásként pedig túrógombóc. Ez megtalálható az Easy program étrendjében. 

Mindkét étel beilleszthető a diétás étrendekbe is. A gulyáslevesnél csak arra ügyeljünk, hogy ne készítsük túl zsírosra, míg a túrógombóc esetében cukor helyett használjunk édesítőszert. A túró remek fogyókúrás étel, koncentráltan tartalmazza a tej fehérjéit és ásványi anyagait, ezért nagyon értékes tápanyagforrás.

Hozzávalók a gulyásleveshez:

  • sovány sertéshús
  • sárgarépa
  • vöröshagyma
  • nyári burgonya
  • petrezselyem gyökér
  • karalábé
  • zöldpaprika
  • paradicsom
  • zeller
  • extra szűz olívaolaj
  • só, fűszerpaprika, fokhagyma

 20180930_133259.jpg

Hozzávalók a túrógombóchoz

  • sovány tehéntúró
  • joghurt, 0,1% zsírtartalmú
  • eritrit
  • zabpehely
  • útifűmaghéj
  • édesítőszer (folyékony)
  • tojás
  • fahéj, citromhéj, citromlé (elhagyható)

20180930_135214.jpg Elkészítés:

A gulyásleveshez kevés zsiradékon átfuttatjuk az apróra vágott vöröshagymát, fokhagymát tűzről lehúzva pirospaprikázzuk. Várunk pár percet majd visszatesszük, belerakjuk az apróra vágott zöldségeket és a húst és átpirítjuk. Hozzáadjuk a paprikát, paradicsomot, és vízzel felengedjük, majd puhára főzzük.

A túrógombóchoz a túrót elkeverjük a tojással, eritrittel, a darált zabpehellyel, útifű maghéjjal és állni hagyjuk. Addig elkezdjük forralni az enyhén sós vizet. Vizes kézzel gombócokat formázunk és a vízbe tesszük. Ha feljönnek a tetejére, lejjebb vesszük a lángot és még pár percig főzzük őket. Majd kivesszük és pár csepp édesítővel (folyékony a legpraktikusabb) édesített és ízesített (fahéj, cirtomlé és citromhéj) joghurttal meglocsoljuk.

 

Ezeket a recepteket, a pontos mennyiségek megjelölésével megtalálod az Alakorvoslás Programhoz tartozó Easy étrendben. A programhoz a következő linken tudsz csatlakozni: https://alakorvoslas.hu/csatlakozom

Az Alakorvoslás Program egy egyedülálló fogyókúrás módszer, amelyet dr. Farkas Kitti dolgozott ki. Újszerű megközelítéssel, tudományos háttérrel és különleges, csak a program keretében kapható természetes táplálék kiegészítőkkel segít a fogyásban. Csatlakozz az Alakorvoslás programhoz, tanuld újra, amit a fogyásról tudsz és érd el azt az alakot, amit mindig is szerettél volna.

A bejegyzés trackback címe:

https://alakorvoslas.blog.hu/api/trackback/id/tr914286299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

takacsveca93 2018.10.14. 21:15:01

Szóval az egész alakformálás mögött az rejlik, hogy olyan alapanyagokat válogatunk össze, amik nem cukrosak, zsírosak. Sajnos én mindig az édes dolgoknál bukok el.. www.ujsagomat.hu/penny-market/lapozhato-reklamujsag-csutortoktol-11-10-2018/