Kamilla fogyástörténete: "57 éves fejjel jöttem rá, mennyire rosszul ettem korábban"

Ülőmunka mellett 15 kilót fogyni az 50+ korosztályban

2018. június 28. - dr. Farkas Kitti

Kamilla 57 éves, kontrollinggal foglalkozik napi 12-13 órában. Az elmúlt közel 20 évben évente 1 kilóval nőtt a testsúlya, így érte el a 87 kg-ot. Bár azt hitte, ő már sosem fog lefogyni, adott még egy esélyt nekem és az Alakorvoslás Programnak. Meg is lett az eredménye: mínusz 15 kg! 

Ahogy Kamilla látja:

nevtelen_terv_3.pngAzt éreztem, hogy már az életben nem fogok tudni lefogyni! Próbáltam én kevesebbet enni, de valahogy a nap végén, miután 12 órát dolgoztam, úgy éreztem, hogy ennyi jár, hogy ehessek. Igaz, hogy ülőmunkát végeztem, így fizikailag nem fáradtam el, de szellemileg annál inkább! Majd egy nap, amikor már nagyon fájt a bütyköm, ill. a derekam, felkerestem az ortopéd szakorvost, aki alaposan megvizsgált és többek között közölte velem, hogy kövér vagyok. Majd elsüllyedtem szégyenemben. Bár tudtam, hogy évről évre szaladnak fel a kilók, de úgy voltam vele, hogyha a családomnak így is jó vagyok, akkor nincs is olyan nagy baj. Ehhez még hozzájött az üzemorvosi vizsgálat, ahol több mint 200-as vérnyomást mértek, vérnyomáscsökkentő gyógyszerek mellett is. Jesszus! Tennem kell valamit, gondoltam. Ekkor döntöttem el, hogy megfogadom a kolléganőm tanácsát, aki bár már 3-4-szer is biztatott hogy keressem fel dr. Farkas Kittit, aki majd segít lefogyni, én azt gondoltam, hogy én úgysem fogok tudni. De most eldöntöttem, hogy egy próbát megér!

Nagyon büszke vagyok  magamra, a doktornő már az első kontroll mérés alkalmával meg volt elégedve az eredményemmel, bevallom nagyon jól esett, hogy megdicsért. A diétát az elején még kicsit nehéz volt tartanom, de hamar megszoktam, hogy kevesebbel is jól lakom, aztán azt vettem észre, hogy egyáltalán nem vagyok éhes, már nem az volt a fontos, hogy este mit is eszem. A kolléganőimmel elkezdtem futni járni és ez még nagyobb lendületet adott, hisz ekkor vettem észre hogy most már alig fáj a bütyköm és a derekamat sem érzem. Már csak 2 kg és elérem a célom, a 70 kg-ot! Rengeteget tanultam, így 57 éves fejjel, rájöttem, hogy mennyire rosszul ettem korábban. Hát nem csoda, hogy nem sikerült fogynom! Hálás vagyok a doktornőnek és nagyon büszke magamra!

Ahogy én látom:

_ooo0454.jpg

Kamilla az első perctől nagyon szépen betartotta a diétát és láttam, alig hiszi el, hogy tud fogyni! Mindig megfogadta a tanácsaimat. 3 és fél hónap alatt 15 kilót fogyott zsírból, izomvesztés nélkül. Nagyon szép eredmény! Mellette sokkal aktívabb, hisz ugyanúgy 12-13 óra szellemi munkát végez, viszont minden másnap eljár futni, amit nagyon megszeretett. Minden elismerésem! Már csak 2 kiló és eléri a célját, így a mai viziten már arról is beszélgettünk, hogy miként fogja tudni ezt megtartani, hogyan kell utána étkeznie.

Kérésére a BIA mérések eredményét mutatom csak meg nektek: 

bia_kamilla.png

A bejegyzés trackback címe:

https://alakorvoslas.blog.hu/api/trackback/id/tr8314080815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása