Öt dolog, amit tudnod kell a zsírbontásról

Hogyan lesz a hízásból fogyás? 3. rész

2018. május 18. - dr. Farkas Kitti

„Ég a zsír!” – szól a talán legismertebb fogyókúrás jelmondat, de ez ma már egyre inkább egy vicceskedő felkiáltás, a helytelen diéták paródiája. A lényeg pedig fontos, fogyni zsírból kell, akkor fogsz jól kinézni. De zsírból fogyni csak egy szakszerű diétával lehet, ami képes az anyagcserénket úgy optimalizálni, hogy fogyjunk. Méghozzá zsírból. 5 pontban összeszedtem, amit a zsírbontásról tudni érdemes. 

_ooo0297_1.jpg

  1. Nincs olyan, hogy zsírégető szer. Aki ilyet állít, az hazudik. A testünk tud zsírt égetni, bizonyos feltételek teljesülése esetén, és vannak olyan termékek, amelyek elősegítik ezt a folyamatot. 
  2. A zsírbontás kulcsa az inzulin. Ahogy korábban (itt és itt) részletesen bemutattam, az inzulin hormon felel a zsír raktározásáért, és az anyagcserénk szabályozásáért. A többszöri, szénhidrátdús étkezéssel előidézett magas inzulinszint mellett nem fog beindulni a zsírbontás. Testünk zsírégetésének egyik legfontosabb feltétele tehát az, hogy minél huzamosabban alacsonyan tartsuk az inzulinszintünket. 
  3. Kevesebb energiát kell bevinnünk a szervezetünk által felhasználtnál. Ez a fogyás vastörvénye, a zsírégetés másik legfontosabb feltétele. A zsír ugyanis a testünk végső tartaléka, amit a szervezetünk csak akkor fog elbontani, ha már nincs mihez nyúlni. Ezért kell diétázni.
  4. Figyelni kell az étrendünkre. A bevitt tápanyagok helyes aránya és a megfelelő időben történő étkezés nagyon fontos feltétele a zsírbontásnak. Az izomzatunk megóvása érdekében kevesebb szénhidrátot, több fehérjét érdemes fogyasztani. Az étkezés aranyszabályai, melyeket be kell tartani: legfeljebb napi háromszor együnk, az étkezések között teljen el 4-6 óra, reggel és este szénhidrátban szegény, fehérjében gazdag ételeket együnk, ebédre lehet több szénhidrátot fogyasztani. Ne reggelizz úgy, „mint egy király”, mert akkor rögtön a nap elején magasra lököd az inzulinszinted. Épp azzal nyújtod meg leghatékonyabban a zsírégető órák számát, ha keveset eszel reggelire.
  5. A testmozgás is fontos feltétele a zsírbontásnak. A mozgás egyrészt növeli a sejtek inzulin iránti érzékenységét, ezáltal jobban égeti a szervezetünk a zsírt, másrészt elősegíti az izomzatunk megőrzését a fogyás során. Nem kell azonban senkinek élsportolóvá válnia a fogyáshoz, heti 150 perc dinamikus mozgás már sokat segít a szervezetünknek abban, hogy valóban „égjen a zsír”.

Az Alakorvoslás Programot ezen pillérekre építettem, így a fogyás a zsírból történő fogyással egyenlő. A MedWay Diet termékek természetes úton támogatják ezt a folyamatot és segítenek, hogy a diéta könnyű legyen, ne legyél éhes és kívánós. ismerd meg a fogyástörténetekben az eredményeket: http://alakorvoslas.blog.hu/tags/fogyástörténet

Csatlakozz szakszerű programomhoz itt: https://alakorvoslas.hu/digital-cart

 

A bejegyzés trackback címe:

https://alakorvoslas.blog.hu/api/trackback/id/tr9013977554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.