László története: "Egy év diéta után sem értem el a célom, most végre közel vagyok hozzá"

2018. május 06. - dr. Farkas Kitti

László már egy éve diétázott, mikor megismerkedett az Alakorvoslás Programmal. Amikor rátalált a programra úgy érezte magát, mint egy sárba ragadt terepjáró. Egy év diéta, és 15 kiló fogyás után megállt a súlya és nem tudta elérni a célját. Ebben kapott segítséget tőlünk, és újraindítottuk a fogyását. 

Ahogy László látja:

56 éves férfi vagyok, szájsebész. Egy átlagos napon fél6-6- kor kelek fel, és 8-tól vagy 8.30-tól már dolgozom. A munkámhoz, mint minden sebészi szakmához, szükség van a jó állóképességre. Csakhogy ezt az elhízásom miatt egyre kevésbé éreztem erősnek. Tavaly júliusban ráálltam a mérlegre, ami 113 kilót mutatott. Ekkor kezdetem el fogyókúrázni.

Az étrendem tudatos megváltoztatásával és rendszeres mozgással 15 kilótól tudtam megszabadulni. Főleg zöldségeket és fehérjét fogyasztottam, a kenyeret hanyagoltam, voltaképpen egy éve nem ettem, de szerencsére ezt különösebb gond nélkül meg tudtam szokni. Reggelire csak müzlit ettem joghurttal és magvakkal, különösen nagy kedvencem a tökmag :). A vacsora mennyiségét jelentősen csökkentettem, és 6 után már nem nagyon étkezem. Semmilyen cukros üdítőt nem fogyasztok, az alkoholból pedig letettem a töményet és a sört, ehelyett minimálisan bort vagy pezsgőt iszom alkalmanként. A rendszeres sportolás szintén sokat segített. Hetente kétszer járok el teniszezni, időnként biciklizem és alkalmanként futok. 

Sokáig elégedett voltam az elért eredményemmel, de miután 100 kg alá mentem, nagyon nehezen tudtam tovább csökkenteni a súlyomat. 98 kilónál pedig végképp elkezdtem stagnálni. Hiába figyeltem oda még jobban, nem tudtam elmozdulni. Úgy éreztem magam, mint egy sárba ragadt terepjáró, ezért fordultam Kittihez, mert orvosként bíztam abban, hogy egy szakember túllendít majd a holtponton. Így is lett. Tanácsára belevágtam az Alakorvoslás Speed programjába, és ezzel sikerült újraindítanom a fogyásomat. Most, 4 hét után 92,3 kg vagyok, azaz közel 6 és fél kilót adtam le, zömében zsírból, minimális izomcsökkenéssel.

Kollégáim azonnal észrevették a változást rajtam. Igaz, először azt kérdezték: „Minden rendben? Jól vagy?” Erre pedig csak azt mondhatom, hogy nagyon is jól érzem magam a bőrömben. Esténként sokkal jobban pihenek, és a munkám hatékonysága is javult.

img-0335.JPG

Ahogy én látom:

László az elmúlt egy hónapban több mint 6 kg-ot fogyott. Amikor eljött hozzám, már szinte mindent tudott a diétákról, az egészséges étkezésről, hisz majd egy éve elkezdett testsúlya csökkentésével foglalkozni. A sportot is rendeszeres jelleggel beiktatta az életébe, mégis 2 hónapon keresztül meg sem mozdult a mérleg „nyelve”, 98 kg-nál makacsan megállt a fogyása. Orvosként abban bízott, hogy egy kolléga segítségével sikerül ismét lefelé indítania a kilókat. Nagyon örülök az eredményeinek!

László ma több mint 6 kg-val kevesebb, mint amikor a rendelőm ajtaján bejött. A kontroll testösszetétel (BIA) mérés alkalmával láttuk, hogy 4,5 kilóval csökkent a zsírállománya, ami kb. 1 liter vízvesztéssel társult, és emellett láttam egy minimális, 0,5 kg-os izomvesztést is.

Most, hogy megérkezett a jó idő, László még többet sportol, heti 2-3 alkalommal edzővel teniszezik, hétvégente pedig lánya sportoló udvarlójával 50 kilométereket bicikliznek a Velencei-tó körül. Így megbeszéltük, hogy ha sportolni megy, előtte mindenképp 30 perccel a snack étkezések közül elfogyaszt valamit, ezzel elkerüljük azt, hogy a szervezet izombontásból fedezze a növekvő energiaigényt.

László nap mint nap sok dícséretet kap, sem a rendelőben, sem a teniszpályán nem tudják őt utolérni. A konzultáció alatt végig mosolyog, sugárzik róla a boldogság! Ez az az érzés, amiért imádom, amit csinálok!

 

További információ és csatlakozás: www.alakorvoslas.hu 

A programhoz csatlakozás díja 5 000 forint, amely most levásárolható a termékekre a webshopon. 

Webshop: https://alakorvoslas.hu/termekek 

Ha bárhol elakadsz írj a hello@alakorvoslas.hu címre, vagy Messengerben a Facebookon.

A bejegyzés trackback címe:

https://alakorvoslas.blog.hu/api/trackback/id/tr3513896410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása